۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۰۳۱
مفتی شیعه در لبنان ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از مقاومت:

همه باید به مقاومت بپیوندند

خبرگزاری رسا ـ مفتی برجسته شیعه در لبنان ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از مقاومت لبنان در برابر تجاوزگری های رژیم صهیونیستی، خواستار پایان بخشیدن به جنجال آفرینی و قیل و قال پیرامون مقاومت شد.
شيخ احمد قبلان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قبلان، مفتی شیعه در لبنان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه که در مسجد امام حسین(ع) درمنطقه برج البراجنه برگزار شد، نسبت به اوضاع لبنان هشدار داد و این امر را برآمده از سوء برداشت ها و کج فهمی های برخی گروه های لبنانی از رخدادهای منطقه و در پیش گرفتن استراتژی هایی ناکارآمد و بی ثمری دانست که در راه خوش خدمتی به دشمنان منطقه صورت می گیرد و بهای آن را ملت ها می پردازند.

شیخ احمد قبلان با تاکید بر ضرورت پایان بخشیدن به جنجال آفرینی پیرامون مقاومت و دست برداشتن از چانه زنی بر سر این موضوع شد، خواستار حمایت از مقاومت ملی لبنان شد و افزود: مقاومت لبنان تاکنون دستاوردهای بزرگی در رویارویی با دشمن اشغالگر صهیونیستی و تجاوزگری های پیوسته اش برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با تاکید بر نیاز شدید لبنان به مقاومت، ابراز داشت که همگان در لبنان باید به مقاومت بپیوندند و راه مقاومت را در پیش بگیرند و افزود: هیچ کس در لبنان با هر جایگاه و مقامی حق ندارد با جنجال آفرینی و هوچی گری و اتهام زنی پوچ و بی اساس علیه مقاومت که دژ مستحکم لبنان است، موضع بگیرد.

گفتنی است که جریان 14 مارس به رهبر سعد حریری، رییس گروه المستقبل لبنان در راستای جنجال آفرینی های خود علیه مقاومت، حزب الله لبنان را به دست داشتن در حمله اخیر علیه گشتی های گردان فرانسوی نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) متهم ساختند که این اتهام زنی بی اساس از سوی مقام های لبنانی رد شد./981/ب903/گ
ارسال نظرات