۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۰۶۵
استاندار سیستان و بلوچستان:

پیوند مردم با نظامی سیاسی دینی جدا نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیوند مردم با نظام سیاسی دینی جدا نشدنی بوده و حضور مردم در انتخابات برگزار شده در انقلاب اسلامی، بخوبی نشان دهنده این ادعا است.
استاندار سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ، علی محمد آزاد استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در همایش سراسری مجریان و دست اندرکاران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی ایران اسلامی و جایگاه آن در سطح منطقه و دنیا، نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: اتفاق های کنونی که در منطقه رخ می‌دهد نشانگر فروپاشی سنگرهای آمریکا به دست مردم است و این کشور بداند همانند گذشته نمی تواند با اجیر کردن عده ای در اراده مردم نسبت به سرنوشت سیاسی خود خدشه ای وارد کند.

آزاد با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است، تاکید کرد: سقوط هر یک از دیکتاتورها توسط مردم و فریاد الله اکبر و اقامه نماز پس از آن گواهی بر این ادعاست.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: آمریکا در حال حاضر مانند مار زخمی است که در این شرایط بیکار نشسته و در حال توطئه چینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا با خدشه‌دار کردن کشورمان از الگو بودن آن در سطح منطقه بکاهد.

آزاد گفت: اگر در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لحظه‌ای غفلت کنیم قطعاً دشمن از غفلت ما سو استفاده خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس نهم، گفت: دشمن برای دلسرد کردن مردم از حضور در صحنه انتخابات، از روش‌های مختلفی استفاده خواهد کرد.

وی افزود: بی‌طرفی در اجرای انتخابات یک اصل مورد تاکید است و ما مکلف به اجرای قانون هستیم.

آزاد با تاکید بر رهنمود های اخیر رهبری معظم انقلاب و با توجه به هجمه تبلیغات دشمنان نظام برای خدشه وارد کردن به انتخابات و ارائه سیاه نمایی و ناکارامدی نظام ادامه داد: با تلاش همچون سال های گذشته با انجام انتخاباتی سالم زمینه یأس و ناامیدی دشمنان و خوشحالی مردم مؤمن را فراهم خواهیم کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان پشتیبانی از انتخابات را وظیفه تمامی مسوولان دانست و افزود: مدیران در فراهم کردن تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با دست اندرکاران برگزاری انتخابات همکاری کرده تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی ادامه داد: در مدت برگزاری انتخابات مسوولان باید بسیار هوشیار بوده و از تمامی اقداماتی که زمینه تبلیغ برای شخصیت خاصی را فراهم می کند، بپرهیزند.

آزاد تصریح کرد: حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نه تنها توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی خواهد کرد بلکه کارنامه درخشانی برای مسوولان استان سیستان و بلوچستان به ارمغان می‌آورد. /940/د103/س
ارسال نظرات