۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۰۶۷
استاندار قم:

دستاوردها و پیشرفت‌های هسته‌ای کشور غرور ملی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در دانشگاه قم، هنرنمایی و درخشش جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی را تحسین کرد.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم


حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، امروز 26 آذرماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، ایرانیان را ملتی پویا و زنده خواند و گفت: ملت ایران در طول تاریخ نشان داده‌اند که هرگز از حقوق خود نمی‌گذرند و به هیچ کس اجازه نمی‌دهند تا از رسیدن به قله‌های افتخار و پیشرفت این کشور جلوگیری کند.

استاندار قم با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در دانشگاه قم، هنرنمایی و درخشش جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی را تحسین کرد و اظهار داشت: دانشمندان ایرانی با تکیه بر توانایی فنی و قدرت معنوی خود توانستند دست به کارهایی بزنند که باور آن برای خیلی‌ها مشکل است.

وی دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم ملت ایران دانست و با بیان این‌که دانشمندان جوان کشور با پیشرفت‌هایی که در این عرصه داشتند نشان دادن به خوبی از حق ملت ایران دفاع خواهند کرد، افزود: دانشمندان ایرانی با پیشرفت در انرژی هسته‌ای قدرتشان را به رخ جهانیان کشیدند

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند تا مانع پیشرفت علمی کشور شوند و این امر وظیفه دانشجویان و اقشار تحصیل‌کرده کشور را سنگین‌تر می‌کند تا با پیشرفت علمی و آگاهی بخشی به جامعه مانع از محقق شدن این توطئه‌ها شوند.

وی یادآور شد: بر گزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای اقتدار ملی ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به دنبال دارد و دستاوردها و پیشرفت‌هایی که دانشمندان ایرانی در بحث انرژی هسته‌ای داشته‌اند، غرور ملی را افزایش می‌دهد.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور از 26 تا 30 آذرماه به مدت پنج روز از سوی سازمان انرژی اتمی ایران در دانشگاه قم برپا شده است و بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. /920/پ202/ع

ارسال نظرات