۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۰۷۵
نماینده مجلس شورای اسلامی:

شکست مأموریت هواپیمای جاسوسی آمریکا تکرار معجزه طبس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سراب در مجلس گفت: قدرت سایبری ایران اسلامی مورد اذعان قریب به اتفاق رسانه‌های خبری قرارگرفت.
مجيد نصيرپور نماينده مردم سراب در مجلس هشتم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، مجید نصیر پور، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، امروز در مورد موفقیت خیره کننده سپاه در به دست آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا گفت: فرود آوردن هواپیمای پیشرفته و فوق مدرن آمریکا و شکست ماموریت این هواپیما در آسمان ایران یاداور معجزه طبس و شکست دیگر بار آمریکا در برابر ملت ایران است.

وی با بیان اینکه لطف الهی همواره شامل حال ملت و نظام مقدس اسلامی بوده است اظهارداشت: قدرت سایبری و توان بالای سپاه پاسداران به خصوص با وقوع پیروزی اخیر مورد اذعان قریب به اتفاق رسانه های خبری جهان قرار گرفت.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس اعمال تحریم های دشمنان نظام اسلامی را نیز به فضل الهی شکست خورده دانست و افزود: اگر این تحریم ها در مورد کشورهای دیگری اعمال می شد منجر به ایجاد زیان های کمرشکنی می شد ولی به مدد قدرت برخاسته از ایمان ملت اسلامی ایران و رهبری ولایت فقیه، تحریم های اعمال شده محکوم به شکست بوده و از پیش ناکارامدی این تحریم ها از سوی تحلیل‌گران جهانی اعلام شده است.

نصیر پور وحدت و همدلی را در سایه تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت مردم ایران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: وحدت و وفاق ملی همچنان رمز بقا و موفقیت انقلاب محسوب می‌شود.

این نماینده مجلس مدیران و مسؤولان را به ارائه خدمات خالصانه به مردم فراخواند و یادآورشد: در نظام اسلامی آنچه که مدیران را از دیگر کشورها ممتاز می‌کند همانا عشق خدمت به مردم و داشتن رأفت و سعه صدر در برابر ناملایمات احتمالی است./949/پ202/س
ارسال نظرات