۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۲۰۰
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

برخی افراد تنها زمانی در میدان دفاع از انقلاب حضور دارند که خطری تهدیدشان نکند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با تاکید بر اینکه باید در هر شرایطی پاسدار و حافظ انقلاب باشیم، گفت: برخی از افراد هستند که تنها زمانی در صحنه و میدان دفاع از نظام حضور می یابند که خطری تهدیدشان نکند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد علی علوی‌گرگانی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم، روز دوشنبه در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نعمتی بی بدیل است، قدرشناسی از این نعمت را یک اصل مهم ارزیابی و همگان را به پاسداری از نظام مقدس اسلامی توصیه کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه احوال حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: برخی از افراد هستند که تنها در موقعی از نظام حمایت می کنند و در میدان حضور دارند که خطری تهدیدشان نکند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: برخی از افراد در ابتدای انقلاب در صحنه حضور داشتند، اما به محض اینکه جنگ شروع شد کناره گرفته و میدان را ترک کردند و ما باید سعی کنیم این گونه نباشیم.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به روایاتی به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و آنها را به استفاده درست و حداکثری از فرصت عمر و جوانی توصیه کرد.

وی ادامه داد: در زندگی فردی و اجتماعی انسان فراز و نشیب های زیادی وجود دارد که فلسفه آن امتحان و آزمایش است و افراد باید سعی کنند از این آزمون ها سربلند و موفق بیرون بیایند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات