۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۲۱۸
امام جمعه آبادان:

تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس این فریضه را امری مقدس دانست و عنوان کرد: برگزاری انتخابات و مشارکت جدی مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از ویژگی‌های مردم سالاری دینی انقلاب است.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزای رسا با اشاره به 27 آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شهید مفتح با نگرشی قوی و اراده ای پولادین به خوبی جریانات اول انقلاب را هدایت و راهنمایی می کرد.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را ضرورتی اجتناب ناپذیر در جامعه اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: شهید مفتح بنیان گذار وحدت حوزه و دانشگاه بود و این مراکز همچون دو بالی مستحکم موجب پیشرفت جامعه اسلامی در عرصه های مختلف می شوند؛ چرا که همواره بحث وحدت حوزه و دانشگاه مورد تأکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

حجت‌الاسلام اصفهانی همچنین به حماسه 9 دی 88 اشاره کرد و ابراز داشت: تبیین صحیح این افتخار بزرگ زمینه ساز ماندگاری آن را بیش از پیش فراهم می نماید چرا که مردم در این روز با ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه رسوایی دیگر برای مستکبران و دست نشاندگان آنها رقم زدند.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این فریضه عبادی را امری مقدس در نظام دانست و عنوان کرد: برگزاری انتخابات و مشارکت جدی مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از ویژگی‌های مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه آبادان  به دسیسه های مختلف غرب در بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: شرکت همه مردم در مناسبت‌های مختلف از جمله انتخابات و راهپیمایی‌های ملی و مذهبی نشان از بیعت همیشه پایدار مردم با ولایت فقیه را بازگو می‌کند.

وی همچنین با انتقاد از اقدام برخی از کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس در اعمال فشار علیه ایران خاطر نشان کرد: تحریم بانک مرکزی ایران افزون بر اینکه غیرقانونی و خلاف مقررات بین‌المللی است؛ اما با اراده مستحکم ملت ایران روز به روز بر ذلت غرب و عزت اسلام افزوده خواهده شد./9465/ت302/ص
ارسال نظرات