۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۲۵۷
شبکه انگلیسی سحر بررسی می‌کند؛

ظرفیت‌های فضای اینترنت برای بیان دغدغه های جهان اسلام

خبرگزاری رسا ـ برنامه «سحر آنلاین» موضوعات داغ و جذاب مربوط به جهان اسلام در فضای اینترنت را برای بینندگان سیمای انگلیسی شبکه سحر انعکاس می‌دهد.
شبكه سحر


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، بیداری اسلامی، حجاب، موسیقی، رخدادها و تحولات خاورمیانه، ویکی لیکس و پشت پرده های آن، تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی، طرح اسلام هراسی غرب برای تضعیف مسلمانان و ... موضوعاتی از این دست که در شبکه های اجتماعی مجازی بازتاب گسترده ای داشته و جوانان مسلمان نیز دست به استفاده از این ظرفیت برای عرضه و تبلیغ هنر و اندیشه های ناب اسلامی به جهانیان زده اند، نقطه تمرکز اصلی برنامه «سحر آنلاین» را تشکیل می دهند.

سحر آنلاین را که یکشنبه هر هفته، ساعت 24 به وقت تهران روی آنتن سیمای انگلیسی شبکه سحر می‌رود محمد طیب و آرام صراف تهیه می کنند.

این برنامه با اجرای علیرضا ارفع پخش می شود و علاوه بر اینکه بینندگان شبکه چهارم سیما نیز می توانند بیننده این برنامه باشند، سایت برنامه هم به آدرس www.saharonline.com به موضوعات طرح شده در برنامه، ویدئو های مربوطه و مطالب متنوعی در مورد جهان اسلام در فضای مجازی اختصاص یافته است.

در وب سایت برنامه سحر آنلاین که با مدیریت محتوایی ستاره صادقی محمدی اداره می شود، آموزشهای خبرنگاری شهروندی، پخش برنامه های سحرآنلاین، اخبار روز و مقالات مختلف مرتبط با موضوعات برنامه قابل مشاهده اند.

برنامه «سحر آنلاین» که در سری جدید خود به صورت زنده و مستقیم از استودیوی پخش کانال 2 شبکه سحر ارایه می شود، ویدئو های جذاب کاربران فعال فضای مجازی در شبکه های اجتماعی اینترنتی را جمع آوری و پخش می کند و در ارتباط تصویری زنده از طریق اینترنت با یکی از فعالان فضای مجازی مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه تعدادی ویدئوی اختصاصی و مصاحبه های اختصاصی در مورد موضوعات جهان اسلام نیز دارد که در خلال بخشهای مختلف، به پخش می رساند.

مدت زمان «سحر آنلاین» که با گرافیکی جذاب و دیدنی، گوشه هایی از پردازش تصویری نقاط عطف، دغدغه ها و بحرانهای دنیای اسلام و مسلمانان در کشورهای اسلامی و غرب را پیش روی مخاطبان خود قرار می دهد، 30 دقیقه است.

سری تولیدی سحر آنلاین در دومین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونهای اسلامی در سال گذشته، جایزه بهترین برنامه ترکیبی را از آن شبکه سحر کرد./9161/د102/ع

ارسال نظرات