۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۲۷۴
حماسه عاشورایی(5) مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

9 دی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که نهم دی سال 88 به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ماندگار شد، بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه در آن روز تاریخی با بصیرت بالای خودشان برای همیشه در تاریخ به‌طور جاویدان ثبت کردند.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين


حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی، این روز را رفراندوم ملت ایران علیه نفاق و فتنه دانست و گفت: آن حضور ملت حماسه ساز ایران اسلامی بساط فتنه را برای همیشه در کشور جمع کرد.

وی با بیان این که حماسه دی ماه حرکتی آگاه و حماسی در جهت احیای حرکت های عاشورایی و تجدید صحنه های موفقیت آمیز آفریده شده در عاشورا بود، افزود: ملت ولایت دمار ایران اسلامی در آن روز تاریخی به دنیا فهماندند که تا پای جان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در سال 88 می خواستند ضربه مهلکی به نظام بزنند؛ ولی با حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی و در دفاع از ارزش های دینی و ولایت فقیه تیرشان به سنگ خورد.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: اگر می خواستیم از طریق رسانه ها و سخنرانی‌ها ادعای داشتن چنین پشتوانه ای را داشته باشیم مورد قبول همگان قرار نمی گرفت؛ اما با خلق حماسه نهم دی دشمنان داخلی و خارجی شگفت زده شدند.

وی افزود: ملت ایران همواره اثبات کرده اند هر گاه پای منافع دینی، ملی، ولایت و اصول ارزش‌های دینی در میان باشد آنان ثابت قدم از این منافع دفاع کرده و اجازه نمی دهند دشمنان نظام و اسلام هتک حرمتی به اعتقادات و باورهای دینی آنان بکنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که نهم دی سال 88 به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ماندگار شد، بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه در آن روز تاریخی با بصیرت بالای خودشان برای همیشه در تاریخ به‌طور جاویدان ثبت کردند.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که ملت ایران با خلق حماسه نهم دی همبستگی و وحدت خود را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: سربلندی و سرافرازی نظام یکی از مهم ترین ویژگی های حماسه نهم دی بود.

وی با اشاره به این که دشمنان در فتنه 88 در پی تضعیف جایگاه ولایت فقیه بودند، تصریح کرد: روشنگری های عالمانه مقام معظم رهبری سبب تقویت آگاهی و بصیرت مردم و خلق آن حماسه جاویدان شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که نظام سلطه از نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی بسیار هراسان است، تصریح کرد: به همین دلیل همه توان خود را برای خدشه دار کردن این جایگاه رفیع به کار گرفته که با یاری خداوند و بصیرت ملت هیچ گاه موفق نبوده است./950/ت302/س

ارسال نظرات