۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۳۸۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

حماسه 9 دی آبرویی برای فتنه‌گران باقی نگذاشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که حماسه نهم دی دیگر آبرویی برای فتنه گران باقی نگذاشت، ادامه داد: آن حضور میلیونی در سراسر کشور رفراندوم دیگری از تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که سبب تعجب و هراس دشمنان نظام شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، روز گذشته در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه هشتم دی مردم گیلان  که در رشت برگزار شد،  با اشاره به تلاش دشمنان داخلی و خارجی در ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی در فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: دشمنان با پشتوانه داخلی همه توان خود را برای براندازی نظام به کار گرفته بودند.

وی با اشاره به این که حوادثی که فتنه‌گران در 88 بوجود آوردند یک خنجری بر پشت انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلابیون راستین و دنیای استکباری در پشت این فتنه حضور فعال داشتند و امیدواری‌های زیادی به این فتنه بسته‌بودند که با در‌ایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران خنثی شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، حماسه نهم دی را مشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: مردم ولایت مدار گیلان نیز یک گام از دیگر نقاط کشور جلوتر رفته بودند و در هشتم دی حضوری حماسی بر علیه فتنه گران در نقاط مختلف استان داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که مردم گیلان در همه صحنه های انقلاب و دفاع مقدس ثابت کردند دیندار و ولایت مدار هستند، ادامه داد: حضور این مردم در راهپیمایی هشتم دی که مقام معظم رهبری نیز از آن به نیکی یاد کردند نشان دهنده ولایت مداری این استان بود.

امام جمعه رشت، حرکت فتنه گران در سال 88 را زیرپاگذاشتن ارزش های عاشورا و خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: فتنه گران با حرکت های انحرافی خود دشمنان را برای صدمه زدن به انقلاب امیدوار کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که حماسه نهم دی دیگر آبرویی برای فتنه گران باقی نگذاشت، ادامه داد: آن حضور میلیونی در سراسر کشور رفراندوم دیگری از تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که سبب تعجب و هراس دشمنان نظام شد.

حجت الاسلام و المسملین قربانی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در همه صحنه های این انقلاب حضوری در صحنه داشته  و دارند، گفت: دشمنان باید بدانند توطئه های آنها هیچ اثری در رسیدن این ملت به اهداف بلند خود دارد.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی سال 88 ملت با بصیرت ایران اسلامی یکی از جریان های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است که در کشور اتفاق افتاد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بصیرت و آگاهی ملت ایران امروز به الگویی برای دیگر ملت های آزادی خواه دنیا تبدیل شده است، گفت: اگر امروز در کشورهای عربی و حتی اروپایی شاهد آغاز نهضت های مردمی علیه حکام دیکتاتور هستیم به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در همه دنیا گسترش یافته است، ادامه داد: دشمنان همه تلاش خود را در جهت جلوگیری از گسترش این گفتمان به کار گرفتند، اما هر روز شاهد خیزش های مردمی در سراسر دنیا هستیم./950/پ202/س
ارسال نظرات