۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۹۵۱۵

دوره جریان شناسی سیاسی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره جریان شناسی سیاسی در اهواز به مدت دو روز با سخنرانی حجت الاسلام سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.
دوره جريان شناسي سياسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دوره جریان شناسی سیاسی از سوی مؤسسه تربیتی فرهنگی طلیعه داران ظهور به مدت دو روز یکم و دوم دی ماه در مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی(خمینی شهری ها) اهواز اجرا شد.

براساس این گزارش، این دوره با سخنرانی حجت الاسلام سالک، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز پیرامون دو موضوع مهم مفهوم شناسی سیاسی و جریان شناسی سیاسی برگزار شد.

حجت الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به پرسش های شرکت کنندگان در این دوره تأکید کرد: مقوله امر به معروف و نهی از منکر هر کجا که مورد نیاز است باید آن را اجرا کنیم. در برخی از مواقع به تنهایی نمی توان از یک امر منکر در سطح جامعه جلوگیری کرد، از این رو باید به صورت گروهی در سطح جامعه نهی از منکر کنیم. 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطر نشان کرد: با توجه به این که برخی از اصلاح طلبان و حلقه های انحرافی در انتخابات به صورت جداگانه و عناوین جدید حضور خواهند یافت که باید هوشیارانه مراقب این حرکات باشیم چرا که آنها با تمامی نیرو و تجهیزات موجود برنامه ریزی خودشان را آغاز کرده اند.

بنا براین گزارش، این دوره با توجه به فضای سیاسی جامعه و نزدیک بودن انتخابات مجلس جهت ارتقای سطح بصیرتی سیاسی کادر مؤسسه طلیعه داران ظهور و طرح فرهنگی تربیتی انصار المهدی(عج) که متشکل از طلاب و دانشجویان مساجد تحت پوشش این مؤسسه در سطح اهواز است، اجرا شد./9463/پ203/ص
ارسال نظرات