۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۵۱۶
امام جمعه موقت کوت عبدالله:

آشتی با فتنه گران 88 قابل قبول نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان با بیان این که هرگونه آشتی و دوستی با فتنه گران قابل قبول نیست، اظهار داشت: مطرح کردن آشتی و دوستی ملی با فتنه گران به هیچ وجه من الوجوخ قابل پذیرش نیست.
حجت الاسلام جلال جابريان، امام جمعه موقت اهواز، مسؤول دفتر نماينده ولي فقيه در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، امام جمعه موقت کوت عبدالله، امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه کوت عبدالله اهواز که در مصلای مهدیه این منطقه برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع)، به ویژگی های بارز و برجسته این امام همام اشاره کرد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع)، علل برآورده نشدن بخش عظمیمی از حوائج و دعاهای مردم را عدم وجود تقوا و زهد در زندگی روزمره آنان دانست و با تأکید بر این که حقیقت انسان مبتنی بر طهارت و تقواست، ابرازد اشت: عدم وجود تقوا، طهارت و زهد الهی در وجود انسان همانند درختی بی ثمر است.

وی با گرامی داشت شهادت آیت الله دکتر مفتح ، اظهار داشت: دکتر مفتح عالمی زبردست، فیلسوفی عارف و محققی بزرگ بود که ایشان و شهید مطهری جوانان زیادی را در راه انقلاب اسلامی ثابت قدم نگه داشتند و آنان را با آرمان های امام خمینی(ره) آشنا ساختند.

این مبلغ حوزوی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، همسان سازی حوزه و دانشگاه از لحاظ فکری و آرمان گرایی را سبب آباد سازی جامعه دانست.

وی افزود: تعریف ما از وحدت این نیست که طلبه های ما دانشجو و اساتید دانشگاه ها طلبه شوند بلکه وحدت بین حوزه و دانشگاه یعنی تعامل و هم فکری در زمینه های اقتصادی، سیاسی، علمی، معرفتی و آزاد اندیشی است؛ چراکه این وحدت سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه نخبگان و متفکران حوزوی و دانشگاهی می شود.

حجت الاسلام جابریان با اشاره به تسخیر هواپیمای جاسوسی آمریکا (پهباد)، ابراز داشت: تسخیر پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا که تولید سال 2011 می باشد در جهان غوغا کرد و سبب بهت و تحیر جهانیان از قدرت سایبری ایران شد.

وی با بیان این که بعد از تسخیر هواپیمای جاسوسی آمریکا سربازان سایبری ایران ضربه ای دیگر را بر پیکره استکبار وارد کردند، خاطرنشان کرد: خنثی سازی ماهواره جاسوسی سازمان سیا آمریکا توسط ارتش سایبری ایران ضربه بعدی پس از تسخیر هواپیمای جاسوسی بود.

وی با تأکید بر این که ایران علم دار جنگ سایبری علیه کشورهای مستکبر در دنیا است، تصریح کرد: در برهه کنونی جمهوری اسلامی ایران در جنگ سایبری در دنیا حرف اول را می زند و به گفته روزنامه های اروپایی دیگر جنگ ایران و آمریکا تسلیحاتی و تن به تن نمی باشد بلکه این جنگ در حد فضا است.

این مبلغ حوزوی، دستگیری جاسوس آلمانی تبار به نام حکیمی در ایران توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را ضربه ای مهلک و تمام کننده بر پیکره استکبار جهانی دانست و خطاب به آمریکا و متحدانش ابراز داشت: صاحب اصلی این مملکت شخص دیگری است و ما ملت ایران در آن وسیله هستیم او با نفس و دم های مسیحایی خود راه اصلی سعادت و شکوفایی به جوانان ایرانی نشان می دهد که او حضرت مهدی، یوسف زهرا(عج) است.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگانی که در این دوره شرکت می کنند از تخریب یکدیگر پرهیز کنند؛ چراکه این عمل خوی و منش شیطانی است.

امام جمعه موقت کوت عبدالله با بیان این که عرصه انتخابات محل تخریب افراد و تحریف ارزش های اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تأکیدات مهم و خاص مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به حماسه 9 دی ماه ملت ایران، تصریح کرد: فتنه سال 88 توطئه ای اسراییلی آمریکایی بود که در آن برخی از خواص بی بصیرت گرفتار شدند و به عنوان علم داران این فتنه به جهانیان معرفی شدند؛ از این رو ملت ایران با حضور باشکوه خود این فتنه را خنثی کردن و رهبری و ولایت بیعتی مجدد کردند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که هرگونه آشتی و دوستی با فتنه گران قابل قبول نیست، اظهار داشت: مطرح کردن آشتی و دوستی ملی با فتنه گران به هیچ وجه من الوجوخ قابل پذیرش نیست./9461/پ202/ص

ارسال نظرات