۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۵۸۳
عضو خبرگان رهبری:

ناامنی‌های اخیر عراق، توجیهی برای اشغالگری آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به انفجارهای تروریستی هفته گذشته در بغداد گفت: ناامنی های اخیر عراق، توجیهی برای اشغالگری آمریکا در سال‌های گذشته است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مردم مراغه با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از عراق تا پایان سالجاری میلادی اظهار داشت: اشغالگران در هفته‌های گذشته در حالی خاک عراق را ترک کردند که پس از آن شاهد تحرکات متعدد تروریستی در این کشور هستیم.

وی ادامه داد: اشغالگری آمریکایی ها در عراق هیچگاه برای مردم منطقه به ویژه عراقی ها مبارک نبوده، حتی خروج نیروهای اشغالگر نیز موجب قتل عام بسیاری از مردم بی گناه این کشور شده است، قطعا حوادث تروریستی با هدایت سرویس های اطلاعاتی غرب به ویژه آمریکا رخ می‌دهد.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که انفجارهای تروریستی هفته گذشته بغداد و ایجاد ناامنی در عراق، توجیهی برای اشغالگری آمریکا طی سال های گذشته است، تصریح کرد: در حوادث تروریستی چند روز اخیر درعراق، بیش از 250 نفر کشته و مجروح شدند که اغلب آنها در مدارس، بیمارستان ها و بازار این کشور بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در ادامه با تاکید بر این‌که ولایت مداری رمز تداوم ارزش های نظام اسلامی بوده است، خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای امروز عامل بیداری مظلومان جهان شده و توانسته پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم باشد.

وی تصریح کرد: امروز اصل ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری تنها راه حفظ و شکوفایی اهداف والای نظام اسلامی و خنثی‌سازی فتنه‌های کور دشمنان است، البته نباید دز این زمینه‌ها از حرکت و دسیسه استکبار جهانی غافل بود، چراکه غرب درصدد جدایی میان امام و امت است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با بیان این‌که ریشه‌های حوادث فتنه 88 را باید در عبرت‌های عاشورایی جستجو کرد، گفت: عدم تبعیت از ولایت و پیروی از هوا و هوس های شیطانی و همچنین بی بصیرتی عامل بروز حوادث تلخ فتنه سال 88 بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: آنان که فکر می کردند مردم از رهبری و ولایت دلسرد شده اند، با مشاهده حضور حماسی 9 دی، دانستند که مردم انقلابی تا آخرین نفس پیرو ولایت بوده و از رهبر معظم انقلاب الهام می گیرند./935/پ202/س
ارسال نظرات