۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۵۸۶

ارائه آثار پژوهشی طلاب ‌خراسان رضوی در نمایشگاه پژوهش مشهد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش و برپایی نمایشگاه پژوهش و فناوری از سوم تا ششم دیماه در نمایشگاه بین المللی مشهد، آثار پژوهشی طلاب و روحانیون در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
ارائه آثار پژوهشی طلاب ‌خراسان رضوی در نمایشگاه پژوهش مشهد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز بسیچ طلاب و روحانیون خراسان رضوی، حجت الاسلام«سید رضا سرور» فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: آثار پژوهشی ارائه شده در نمایشگاه از مجموع پایان نامه ها، جزوهای علمی وکتاب های طلاب و روحانیون در عرصه های دینی، قرآنی و اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از170جزوه، پایان نامه و کتاب در این نمایشگاه ارائه می شود تصریح کرد: آثار ارائه شده از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه مشهد در موضوعات اسلامی و دینی خواهد بود که از کلیه طلاب و روحانیون بسیجی و پژوهشگران دینی و اسلامی درخواست می شود در صورت تمایل می توانند آثار نفیس خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار دهند.

سرور، اذعان کرد: در کنار برپایی غرفه طلاب و روحانیون بسیجی استان خراسان رضوی، قسمتی به نمایشگاه فعالیت طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی در اردوهای جهادی در مناطق محروم استان اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه، پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان که قشر متولی آن بسیج طلاب و روحانیون می باشند معرفی و علاقمندان می توانند جهت بازدید از غرفه مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی به انتهای سالن فرودسی در نمایشگاه بین المللی مشهد مراجعه نمایند/968/د102/س


ارسال نظرات