۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۶۲۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضور مردم در سه دهه اخیر انقلاب اسلامی ‌تعیین کننده بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حماسه نهم دی را روز تجیلی بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در حماسه نهم دی ملت ایران به همه دنیا ثابت کردند تا پای جان از ولی فقیه حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، عصر روز گذشته در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، این روز بزرگ را روز تجیلی بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در حماسه نهم دی ملت ایران به همه دنیا ثابت کردند تا پای جان از ولی فقیه حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

وی با بیان این که ملت ایران در نهم دی سال 88 ثابت کردند که همواره به ارزش‌های نظام پایبند هستند، افزود: آن حضور میلیونی در سراسر کشور سند عزت نظام اسلامی و مردمی بودن کشورمان را ثابت کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم ولایت مدار ایران در نهم در سال 88 پاسخ محکمی به فتنه گران داخلی و خارجی دادند، خاطرنشان کرد: صدای ملت ایران در آن روز ماندگار به همه دنیا رسید.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که روز نهم دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در این روز همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خنثی شد.

وی، روز نهم دی را روز تکرار شعور سیاسی ملت ایران اسلامی دانست و با بیان این که این ملت همچون سه دهه گذشته پای آرمان های انقلاب ایستادند، تصریح کرد: باید قدر این ملت همیشه ر صحنه را دانست و در جهت خدمت به آنها تلاش بیشتر انجام داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که جبهه کفر در سه دهه اخیر همه تلاش خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب و آرمان های نظام اسلامی به کار گرفت، بیان داست: اما ولایت‌مدار ملت ایران و حضور همیشه در صحنه آنها سبب شکست نقشه‌های شوم دشمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که امروز آرمان‌های انقلاب و امام راحل به همه دنیا صادر شده است، ادامه داد: خیزش‌های مردمی در اقصی نقاط کشور نتیجه گسترش گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی خواهند بود، گفت: تا ملت فهیم ایران در عرصه‌های مختلف حضور دارد به صورت یقین هیچ دشمنی به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به این که در حماسه نهم دی ملت ایران با حضور خود بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر کردند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف سه دهه اخیر همواره تعیین کننده بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در انتخابات سال 88 فتنه‌گران داخلی و خارجی تلاش کردند با دروغ و تهمت زمینه ضربه زدن به این نظام را فراهم کنند، تصریح کرد: اما روشنگری های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آنها شد.

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی هنوز ملت ایران نشناخته اند، ادامه داد: این ملت با حضور حداکثری خود در انتخابات امسال نیز نشان خواهند داد همچنان پایبند به آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات