۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۶۵۴
امام جمعه بناب:

با تبعیت مصلحتی از ولایت نمی‌توان آرمان‌های امام را تداوم بخشید

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: در شریطی که دشمنان بهترین راهکار برای براندازی نظام اسلامی را تضعیف نقش و جایگاه رهبری می دانند، تبعیت محض از ولایت رمز تداوم آرمان‌های امام و شهدا است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دو امانت ارزشمند امام راحل و شهدا هستند که ملت ایران در طول 32 سال گذشته برای حفظ آن، شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان اسلام را متحمل شده اند.

وی با بیان این‌که ولایت مداری و تبیین اندیشه های متعالی رهبری نظام مهم‌ترین اصل در امانت‌داری است، افزود: برای تعالی شجره طیبه انقلاب خون‌های پاک فراوانی ریخته شده تا این امانت به خوبی حفظ شود، امروز حجت بر همه تمام شده و باید در میدان عمل از حریم ولایت دفاع کرد.

امام جمعه بناب خاطر‌نشان کرد: هر شخص در هر جایگاه و سمتی که حضور دارد، رسالتی مضاعف و مهم‌تر با عنوان دفاع از کیان انقلاب اسلامی، دستاوردها و برکات اصل ولایت فقیه بر عهده دارد، ملت ایران پس از انقلاب همواره از نعمت ولایت متنعم بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد تضعیف و حذف نقش و جایگاه رهبری در نظام اسلامی هستند، گفت: در شرایطی که دشمنان بهترین راهکار برای براندازی نظام اسلامی را تضعیف نقش و جایگاه رهبری می‌دانند، نه اطاعت گزینشی و نه اطاعت مصلحتی، بلکه اطاعت محض از ولایت فقیه ضروری است.

حجت الاسلام بنابی در ادامه با بیان این‌که فتنه‌گران به دنبال فرصتی برای تکرار بی‌حرمتی‌های خود هستند، تصریح کرد: وظیفه امروز ما تبعیت محض از ولایت است، دوستدار اباعبدالله الحسین(ع) هیچ‌گاه نمی‌تواند تابع غیر ولی فقیه باشد.

وی با بیان این که در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید لحظه‌ای کوتاهی کنیم، گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام به دنبال کوچکترین بهانه برای راه اندازی هجمه رسانه ای و فرهنگی است، نباید سوژه دست مغرضان نظام اسلامی و ولایت بدهیم.

امام جمعه بناب وحدت، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان را رمز بقای نظام اسلامی ایران دانست و افزود: باید با بازخوانی وصیت نامه شهدا در حفظ امانت انقلاب و تبعیت محض از ولایت از یکدیگر سبقت گیریم./935/پ202/س
ارسال نظرات