۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۶۶۰

ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از ادامه برگزاری ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی در شهرستان گناباد خبر داد.
بصيرت/1
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از اداره کل رروابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سعید آخوندی با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با ایام محرم از سوی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، پیش‌بینی برگزاری برنامه بصیرت عاشورایی در شش شهرستان تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان، گناباد، مشهد و کاشمر با شعار "چیزی از راه نماندست، چرا برگردیم" برگرفته از شعر ابوالقاسم حسینی‌جانی صورت گرفت.

وی با بیان این‌که از 6 دی ماه مصادف با اول ماه صفر این ویژه‌برنامه در شهرستان گناباد برگزار خواهدشد، افزود: پیش از این نیز شهرستان های تربت‌ حیدریه، نیشابور و قوچان با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان ها و با استقبال چشمگیر مردمی برگزار کننده این برنامه بودند.

وی تصریح کرد: در مراسم برگزاری این برنامه علاوه بر حضور سخنرانان و مداحان کشوری، نمایش‌های آیینی با محتوای تاریخی و برگرفته از روایات و با هدف گسترش و تبیین باورهای دینی، بالا بردن سطح بصیرت عمومی جامعه و گسترش و تعظیم فرهنگ عاشورایی اجرا می‌شود.

گفتنی است این همایش با هدف افزایش بصیرت عاشورایی و آگاهی مردم از مسائل روز و جریان فتنه و نفاق برگزار می شود./930/د103/س
ارسال نظرات