۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۷۴۱
معاون استاندار آذربایجان غربی:

حماسه 9 دی نمایش قدرت و بصیرت دینی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار خوی گفت‌: در حماسه بی نظیر 9 دی قدرت و بصیرت دینی ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد لذا در تکریم این حماسه عظیم لازم است از برنامه های کلیشه ای پرهیز شود.
فرماندار خويغلامحسین عماری، معاونت استاندار و فرماندار خوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، با تبریک حماسه مردمی 9 دی ماه سال 88 به عموم مردم متعهد ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردم ولایت مدار ایران با این حماسه مردمی ثابت کردند پس از گذشت سه دهه همچنان به اهداف و آرمان های انقلاب و ولایت فقیه پایدار هستند.

وی حماسه 9 دی را اوج حضور آحاد مردم، حمایت آنان از ارزش های دینی و انقلابی و تایید نظام جمهوری اسلامی دانست و بر لزوم بهره گیری از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت حماسه 9 دی تاکید کرد.

فرماندار خوی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام کربلا عنوان و اظهار کرد: ملت شجاع ایران اسلامی با الهام از آموزه های عاشورا، در جنگی نابرابر و ناجوانمردانه با کمترین تجهیزات در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و شهدای بسیاری در راه انقلاب تقدیم کرد اما اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست متجاوزان بیافتد.

وی در ادامه با اشاره به پیام حماسه مردمی 9 دی برای جهانیان خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی ماه بر همگان روشن ساخت که مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه لحظه ای درنگ نکرده و فریب هیچ گونه توطئه را نخواهند خورد و در ایام فتنه و بروز بحران در جامعه، با بصیرت بالا و دشمن شناسی همچنان پشت سر رهبری و در مسیر ولایت فقیه گام برمی دارند.

رییس شورای اداری شهرستان خوی در ادامه با تأکید بر این که در تکریم این حماسه عظیم از برنامه های کلیشه ای پرهیز شود، خاطر نشان کرد: حماسه بی نظیر و قاطعانه 9 دی ماه سال 88 نمایش قدرت و بصیرت دینی ملت ایران بود از این رو در تکریم این حماسه سمت و سوی برنامه‌ها در جهت بصیرت افزایی باشد و از برنامه های کلیشه ای جدا پرهیز شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان خوی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: همزمان با سراسر کشور ‌نام‌نویسی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صبح روز شنبه در محل ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری آغاز شده و تا نهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه تأکید کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان های خوی و چایپاره فراهم شده است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه خوی و چایپاره در پایان تصریح کرد: ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران با هوشیاری و بصیرت تلاش خواهند کرد با حضور حداکثری خود فرد اصلح را انتخاب کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کنند./938/ت303/س

ارسال نظرات