۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۷۴۵
حماسه عاشورایی(9) امام جمعه اندیمشک:

9دی بازآفرینی رشادت های ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، 9دی را روز بیداری و هوشیاری مردم حماسه ساز ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم غیور ایران با حضور گسترده در این روز تاریخی به جهانیان نشان دادند که هیچ گاه از آرمان های والای انقلاب اسلامی دست بر نداشته و تا پای جان از ولایت و این آرمان ها دفاع می کنند.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: نهم دی ماه روز بیداری و هوشیاری مردم حماسه ساز ایران اسلامی است که با آگاهی خود راه را بر توطئه های دشمنان بستنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در فتنه 88 به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که درایت و هوشمندی مردم موجب شد تا از این آزمایش سربلند بیرون آییم و دشمن را نا امید کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک گفت: بصیرت افزایی و آگاهی، حضور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی و دفاع از اصول دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی از نتایج مهم و ماندگار این حماسه عظیم مردمی است و معاندان نظام ضربه سنگینی را در سایه هوشمندی مردم در نهم دیماه 88 دریافت کردند.

وی تصریح کرد: 9 دی ماه، یک حرکت مردمی بود که بلافاصله بعد از اهانت فتنه گران به ارزش ها، مقدسات و حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صورت گرفت.

امام جمعه اندیمشک بیان داشت: در حماسه 9 دی، غیرت دینی و ارزشی مردم مسلمان و شهید پرور ایران به جوش آمد مردم متوجه عمق فاجعه و فتنه شدند و یک صدا به میدان آمدند. راهپیمایی مردم در ۹ دی عمل بسیار پسندیده، شایسته‌ و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و مهیاگران فتنه بود که ملت ایران با حضور خود پیروی از ولایت را نشان دادند.

حجت الاسلام خدامی اظهار داشت: مردم ایران خود را سرباز ولایت فقیه می دانند و بر این اساس همواره گوش به فرمان رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب هستند./9465/ت303/ص
ارسال نظرات