۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۷۴۹
امام جمعه مینوشهر:

فتنه‌گران برای رخنه در انقلاب به دنبال سوء استفاده از انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مینوشهر، فتنه‌گران را در تلاش برای رخنه در انقلاب دانست و اظهار داشت: مردم ایران باید در این برهه از زمان و پس از پشت سر گذاشتن فتنه ای عمیق هوشیار و آگاه تر باشند؛ چرا که انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش بوده و بار دیگر فتنه گران در تلاش برای رخنه در بدنه انقلاب هستند.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمد‌جواد عادل‌پور، امام جمعه مینوشهر، صبح امروز در جلسه شورای اداری خرمشهر، با اشاره به نزدیک شدن به حماسه تاریخی مردم ایران در 9دی، اظهار داشت: حماسه 9دی روز تاریخی بیعت دوباره ملت ایران با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

استاد حوزه علمیه، بیان داشت: فتنه‌‌گران با اقدام‌های خود در تلاش بودند تا وانمود سازند که ملت ایران نسبت به آرمان های خود دلسرد و از آنان روی برگردانده اند؛ اما حضور کم نظیر آن در این حماسه همه دسیسه های آنها را خنثی ساخت.

وی گفت: 9 دی روز فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نشان داد بصیرت، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه چگونه توانسته فتنه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کند و بار دیگر سبب عظمت و عزت ایران اسلامی شوند.

امام جمعه مینوشهر در پایان سخنانش اظهار داشت: مردم ایران باید در این برهه از زمان و پس از پشت سر گذاشتن فتنه ای عمیق هوشیار و آگاه تر باشند؛ چرا که انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش بوده و بار دیگر فتنه گران در تلاش برای رخنه در بدنه انقلاب هستند.

حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح بزرگ‌ترین ضربه به دشمنان است

همچنین عبدالله حسینی فرماندار خرمشهر در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به‌ نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: وظیفه مسؤولان و دست اندکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این است که از راهکارها و راهبردهای اساسی و سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیروی کنند.

وی بر رعایت بی‌طرفی، استفاده‌نکردن از امکانات دولت برای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: ما برای راه یافتن نامزدهای مجلس نباید دنیا و آخرت خود را از دست دهیم.

این مقام مسؤول‌ تصریح کرد: قدرت های استکباری با همه قوا در تلاش برای تفرقه افکنی میان و آحاد و اقشار جامعه هستند و انتخابات پیش روی ملت ایران را بهترین فرصت برای خود یافته اند؛ از این رو مردم ایران باید هوشیار و آگاه بوده و با شور و شوق خاصی در انتخابات شرکت کنند و نفرات اصلح را انتخاب کنند.

فرماندار خرمشهر در پایان سخنان خود، به سالروز حماسه 9دی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع حماسه 9دی که یکی از توطئه‌های بزرگ طراحی شده توسط ایادی استکباری و عناصر داخلی با بیداری و هوشیاری مردم خنثی شد، هم اکنون امیدواریم با هوشیاری کامل مردم، توطئه‌های دیگر مستکبران را از بین ببریم./9465/پ203/س
ارسال نظرات