۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۷۵۵
حماسه عاشورایی(18) نماینده مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در حماسه 9 دی ثابت کننده ارادت مردم به ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در حماسه 9 دی را، به ریختن خاک بر روی شعله های آتش منافقان داخلی و خارجی نظام اسلامی تشبیه کرد و اظهار داشت: 9دی نشان داد که ایران بزرگترین هدف دشمنان است و برای دسترسی به ایران از هر اقدامی دریغ نمی کنند.
حجت الاسلام ناصري نژاد
حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به نزدیک شدن به روز همیشه جاودان حماسه 9دی، اظهار داشت: 9دی روزه حماسه آفرینی مردم بر علیه فتنه گران داخلی و خارجی نظام اسلامی بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این برهه از زمان و به ویژه در این زمان حساس انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید وحدت و یکپارچگی خود را از دست دهیم؛ چرا که تا کنون هر موفقیت و پیروزی که در انقلاب اسلامی ایران حاصل شده در سایه و به برکت وحدت مردم بوده ‌است.

این مقام مسؤول، 9دی ماه را یوم الله خواند و بیان داشت: حماسه حضور چشمگیر مردم در این روز سبب نابودی کامل فتنه‌های آمریکا و اسراییل شد و پیامدهای پربار زیادی را برای اسلام و مردم آزادی خواه جهان نیز به همراه داشت.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در حماسه 9 دی را، به ریختن خاک بر روی شعله های آتش منافقان داخلی و خارجی نظام اسلامی تشبیه کرد و اظهار داشت: 9دی نشان داد که ایران بزرگترین هدف دشمنان است و برای دسترسی به ایران از هر اقدامی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام ناصری‌نژاد، با اشاره به مهمترین پیام حماسه 9دی، گفت: مهم‌ترین پیام حماسه نهم دی این بود که دشمنان اسلام همواره بیدار بوده و از هر فرصتی برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی ایران استفاده می کنند؛ از این رو مردم غیور و همیشه در صحنه ایران باید با هوشیاری و بصیرت روز افزون و همچنین توجه بر بیانات مقام معظم رهبری نسبت به توطئه های دشمنان آگاه بوده و در زمان خاص خود آن را نابود سازنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود همواره به دنبال همراهانی در داخل کشور می گردند، اظهار داشت: دشمنان با به‌کارگیری دسیسه‌ها و نیرنگ‌های فریبنده در تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی جامعه هستند تا بتوان بر افکار و عقاید ملت شریف ایران تسلط پیدا کرده و در پایان بر ایران اسلامی چیره شوند؛ از این رو مسؤولان و متصدیان فرهنگی باید با هوشیاری کامل مردم را از به دام افتادن در چنین دسیسه‌هایی آگاه سازند.

وی به دیگر پیامدهای حماسه 9دی اشاره کرد و گفت: از دیگر پیامدهای مهم 9 دی، آشکار شدن چهره و ماهیت واقعی برخی افراد بود که مردم با حرکت طوفانی خود به پشتیبانی از ولایت فقیه پرداختند؛ چرا که فراموش کردن ولایت و پیروی نکردن از دستورات آن، عامل بدبختی و شکست است و به برکت ولایت فقیه است که امروزه همه ارزش‌ها حفظ می‌شوند.

این مقام مسؤول، با اشاره به حضور مؤثر و پرشور بسیجیان در این حماسه، تصریح کرد: در این واقعه تاریخی اوج عقلانیت، هوشمندی و بصیرت را از بسیجیان شاهد بودیم که چه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در زمان حاضر همواره نشان دادند که علاقه و شور عاطفی که به واقعه عاشورا دارند سرلوحه آنان در مقابله با توطئه دشمنان است و آن را در حادثه نهم دی نیز ثابت کردند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود، به دو عنصر مهم حضور مردم و ایمان دینی آنها در صحنه اشاره کرد و اظهار داشت: نهم دی‌ماه سال 88 حادثه کوچک و کم‌اهمیتی نبوده و نخواهد بود بلکه حرکتی عظیم و ماندگار و شبیه به حرکت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب است که باید تلاش کرد در سالگرد این حادثه عظیم حرف اصلی این ملت یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود./9465/ت302/ج
ارسال نظرات