۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۸۰۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

ولایت‌مداری ملت ایران معادلات دشمن را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ عضو شواری استانی مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به ابعاد مختلف حماسه نهم دی گفت: ولایت مداری و تبعیت محض از رهبری نظام، تمام معادلات فتنه‌گران داخلی و خارجی را بر هم زد.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شواری استانی مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امروز در یادواره گرامیداشت 1200 شهید منطقه ارسباران اظهار داشت: حماسه نهم دی، حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بود که نقطه عظفی در تحولات نظام اسلامی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با تاسی از شهدای کربلا و انقلاب اسلامی حماسه ماندگار نهم دی در کشور و هشتم دی در آذربایجان شرقی را خلق کردند، گفت: حقیقت آن است که ولایت‌مداری و تبعیت محض از رهبری نظام، تمام معادلات فتنه‌گران داخلی و خارجی را بر هم زد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که دشمنان دندان طمع خود را پس از انتخابات سال 88 تیز کرده کرده بودند، خاطر‌نشان کرد: ولایت‌مداری لحظه‌ای، حضور در صحنه، بصیرت و شناخت فتنه گران از ویژگی های ملت ایران در 32 سال گذشته بوده است.

دبیر ستاد بزرگداشت شهدای منطقه ارسباران، پیروی از ولایت فقیه را از مهم‌ترین ابزارهای پیروزی جامعه اسلامی دانست و افزود: امروز در شرایط هستیم که فارغ از رقابت‌های سیاسی گروه‌‌ها و احزاب بایستی در مسیر مقام معظم رهبری برای تحقق وحدت و عزت نظام اسلامی حرکت کنیم.

امام جمعه اهر در ادامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم غرب دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما مدیون خون شهدا است و هر قدر در زمینه تحقق اهداف والای شهدا و آرمان‌های آنها گام‌های عملی برداریم کمترین دین خود را به شهدا ادا کرده‌ایم.

وی در پایان پیام حضرت آیت‌الله نوری همدانی، از مراجع تقلید به یادواره شهدای منطقه ارسباران را قرائت کرد.

همچنین علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی تقدیم یک هزار و 200 شهید گلگون کفن از منطقه ارسباران را نشان از ولایت‌مداری این منطقه دانست و اظهار داشت: رزمندگان اسلام با تبعیت از ولایت و رهبری امام راحل به جبهه‌های نور علیه ظلمت شتافتند و با کمترین امکانات با سلاح ایمان و تقوا بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدند.

وی ولایت مداری و آرمان شهدا را چراغ راه، شاخص و معیار شناخت در کوران فتنه ها دانست و افزود: هرچه داریم به برکت خون شهدا است، آنها تکلیفشان برای نظام و انقلاب را ادا کردند و امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل جوان است./935/پ202/س
ارسال نظرات