۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۸۲۲
حجت الاسلام سقای بی‌ریا:

خواص مردود در فتنه اکنون چهره عوض کرده و مدعی شده‌اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه امروز در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خواص مردود چهره عوض کرده و با ظاهر سازی به صحنه آمده اند، نسبت به فعالیت افراد متصل به کانون های قدرت و ثروت برای تصاحب کرسی های مجلس هشدار داد.
حجت الاسلام سقاي بي ريا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصرسقای بی ریا، عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره)، عصر سه شنبه در همایش میدان انقلاب، خیابان وال استریت که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزارشد، با گرامی داشت سالروز حماسه 9دی، تصریح کرد: وقتی با هجوم فتنه ها فضا غبارآلود می شود افراد بصیر با نقش آفرینی غبارها را کنار می زنند.

حجت الاسلام سقای بی‌ریا با طرح این سؤال که برای ایفای نقش در مقابله با فتنه ها چه باید بکنیم، تصریح کرد: خدای متعال عالم هستی را به گونه ای خلق کرده که فتنه خیز است، برخی از افراد در مقابل نعمت ها شاکر هستند و برخی از افراد نیز ناسپاسی می کنند و باعث بوجود آمدن فتنه ها می شوند.

وی درگیری جبهه حق و باطل را قطعی و همیشگی دانست و تاکید کرد: افرادی که ایمان شان ضعیف است توجهی به امواج فتنه ندارند و به همین دلیل دچار لغزش و خطا می شوند.

حجت الاسلام سقای بی ریا با اشاره به فتنه سال 88، گفت: با وجود گذشت دو سال از این فتنه، گروه فتنه می خواستند با استفاده از مناسبت های مختلف و بهره گیری از بوق های تبلیغاتی خودنمایی کنند.

وی با تاکید براینکه مردم به ارزش های دینی و انقلابی اعتقاد و ایمان دارند و ملتزم به آرمان های انقلاب، امام و رهبری هستند، تصریح کرد: الان نیز در مساله انتخابات همین نکته صادق است، اگر ما در صحنه باشیم که هستیم آنها هیچ کاری نمی توانند بکنند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه اضافه کرد: من مطئمن هستم به فضل خدا با بصیرتی که مردم و جوانان دارند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، البته باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم کسانی با اتصال به مراکز قدرت و ثروت نفوذ کند برای بدست گرفتن سکان مجلس فعالیت و برنامه ریزی کنند.

مردم خواص مردود را به خوبی می شناسند

حجت الاسلام سقای بی ریا با تاکید براینکه ملت توی دهن اینها می زنند، تصریح کرد: مردم با بصیرت،هوشیاری و انتخاب اصلح نشان خواهند داد که چه سرنوشتی برای مجلس رقم خواهد خورد و ما به مردم اطمینان داریم.

وی با بیان اینکه در فتنه عده ای از خواص رفوزه و مردود شدند، گفت: اینها الان نیز هستند و البته چهره و ظاهر عوض کرده اند، بعضی از اینها هم خواص مردود را مذمت می کنند و می گویند مرگ بر خواص مردود و خود مدعی شده اند، اما اینها باید بدانند مردم آنها را می شناسند و دست رد به سینه آنها خواهند زد.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآورشد: امروز تفکر انقلاب اسلامی ایران در حال گسترش است و انقلاب به مایه امید مستضعفان جهان تبدیل شده است.

وی حمله آمریکا به جمهوری اسلامی را حماقت محض دانست و با بیان اینکه خود آنها به این مساله اذعان می کنند، تصریح کرد: کارشناسان نظامی عنوان می کنند ایران به جایی رسیده است که نمی شود به آن حمله کرد.

حجت الاسلام سقای بی ریا با اشاره به اینکه ایران امروز به مرحله ای رسیده که در عرصه های مختلف به دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است، غنیمت گرفتن پهباد پیشرفته جاسوسی آمریکا را اقدامی بسیار بزرگ توصیف کرد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی با اشعه لیزر می تواند ماهواره های دشمنان را از کار بیندازد، برگزاری مانور دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی را اقدامی بی سابقه و نشانه قدرت انقلاب اسلامی دانست.

اصلاح طلبان برای انتخابات چراغ خاموش و موتور روشن کار می کنند

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز آرایش های انتخاباتی با قبل متفاوت شده است، اصلاح طلبان با چراغ خاموش و موتور روشن کار می کنند.

وی بیان داشت: توبه اصلاح طلبان لغلغه زبانی است، البته اگر هم توبه واقعی هم کرده باشند نمی شود به آنها اطمینان کرد و مسؤولیت دستشان داد.

حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: شورای نگهبان یک سری ضوابط و شرایط دارد که در تایید صلاحیت کاندیداها بر اساس آن عمل می کند، اما اگر افرادی تایید صلاحیت شدند و برای شما ثابت شد به گروه های برانداز منتسب هستند ملت نباید به اینها اعتماد کنند.

وی اضافه کرد: برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چهره های فتنه انگیز و انحراف نقاب زده اند و با نقاب جلو می آیند و باید موشکافی و با دقت عمل کرد و تصمیم گرفت.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: چشم اصلاح طلبان در این انتخابات به خارج از کشور است و می خواهند بدانند که آنها چه می گویند، بدخواهان می خواهند انتخابات آینده را با چالش مواجه کنند، اما با بصیرتی که مردم ما دارند دشمنان، فتنه گران و بدخواهان نظام هیچ غلطی نخواهند توانست بکنند.

حجت الاسلام سقای بی ریا با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس و انتخاب اصلح، خاطرنشان کرد: پیش بینی ها حاکی از حضور بیش از هفتاد درصد مردم در انتخابات است. /924/پ201/ع

ارسال نظرات