۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۸۳۲
آیت الله شبستری:

مردم آذربایجان در ولایت‌مداری گوی سبقت را ربوده اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با صدور پیامی اعلام کرد: مردم آذربایجان به ویژه تبریز با حضور چشمگیر، بی نظیر و حماسی خود حماسه در هشتم دی ماه سال 88، در پیروی از ولایت مطلقه فقیه گوی سبقت را از دیگران ربودند.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آستانه حماسه هشتم و نهم دی با صدور پیامی اظهار داشت: نهم دیماه یادآور روزیست که در آن بار دیگر دست قدرت الهی از آستین ملت با ایمان ایران بیرون آمد و خط بطلانی بر توطئه های فتنه گران داخلی و استعمارگران خارجی کشید.

در این پیام آمده است: حماسه 9 دی تجلی وحدت و ولایتمداری ملت قهرمان ایران بود. قداست شکنی عاشورای حسینی علیه السلام سبب شد پرده ها بیشتر کنار رود و مردم با هر سطحی از بصیرت متوجه حضور استکبار و ایادی آن در این ماجرا باشند. مردم غیور آذربایجان خصوصا تبریز قهرمان که در هشتم دیماه 88 با اجتماع عظیم و کم سابقه و با شعارهای کوبنده خود در محکومیت فتنه گران و دشمنان نظام و ولایت حماسه آفرید و گوی سبقت را در مقابل این فتنه عظیم از سایرین ربوده است.

آیت الله شبستری در ادامه این پیام خاطر نشان کرده است: مردم تبریز در 8 دی بار دیگر ولایتمداری و عشق به سیدالشهداء علیه آلاف التحیه و الثناء و مقام شامخ رهبری را بمنصه ظهور و بروز رساند(جزاهم اله خیرالجزاء).

در پایان این پیام آمده است: اکنون که در دومین سالگرد یوم اله نهم دی ماه و شرایط بیداری اسلامی در جهان قرار گرفتیم ، مقتضی است با حضور گستره در مراسمیکه بمناسبت گرامیداشت این اقدام خداپسندانه برگزار خواهد شد شرکت نموده و برای همیشه مستکبرین و مزدورانش و تمام فریب خوردگانرا از فکر توطئه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس نموده و با سکاندار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق نماییم. ان تنصراله ینصرکم و یثبت اقدامکم/935/د101/س
ارسال نظرات