۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۸۶۴
همزمان با 9 دی؛

شب شعر ترسیم روشن در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ شب شعر "ترسیم روشن" به مناسبت بزرگداشت حماسه 9دی، در مشهد با حضور شاعران مطرح کشور برگزار می‌شود..
شب شعر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد، شب شعر "ترسیم روشن" به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی و در راستای پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در بزرگداشت این روز بزرگ و تجلیل از بصیرت بی همتای مردم، در روز جمعه، نهم دی ماه در مشهد برگزار می‌شود.

در این برنامه شاعران پیشکسوت و جوانِ متعهد مشهد و کشور شرکت خواهند کرد و پیرامون موضوعات ولایت، حماسه ی بزرگ و مردمی 9 دی، آرمان های انقلاب اسلامی و لزوم داشتن بصیرت در عرصه های مختلف از جمله حوزه مهم و تاثیرگذارهنر و ادبیات به شعرخوانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، این شب شعر با حضور آقایان مرتضی امیری اسفندقه، محمدکاظم کاظمی، علی محمد مودب،‌ کاظم رستمی، مصطفی محدثی خراسانی و آقای قاسمعلی اسفندیاری، شاعر انقلابی مشهدبرگزار خواهد شد.

همچنین دراین برنامه علاوه بر شعرخوانی اساتید و شاعران جوان، از آقایان علی محمد مودب و کاظم رستمی به دلیل گردآوری و انتشار کتاب «مساله ۲۲ خرداد نبود مساله ۲۲ بهمن بود»، از خانم رجایی به دلیل گردآوری و انتشار کتاب "گزیده شعر بیداری اسلامی" و از جناب آقای اسفندیاری، شاعر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تجلیل خواهد شد.

این شب شعر جمعه، نه دی 1390، ساعت 18 در محل پژوهشکده ی شهید عباس زادگان واقع در حدفاصل میدان احمدآباد و سه راه راهنمایی ، به همت سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، فرهنگسرای انقلاب اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود./930/د102/س




ارسال نظرات