۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۹۱۷
آیت الله شبستری:

پیوند امت با ولایت منشأ خیر و برکت برای کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که حماسه نهم دی تجلی پیوند امت با ولایت است، گفت: پیوند امت با ولایت همواره با خیر و برکت همراه است.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در جمع پرسنل لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان، اظهار داشت: روزهای 8 دی در تبریز و 9 دی سال 88 در سراسر ایران اسلامی، حماسه ای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که حماسه 9 دی خط بطلانی بر فتنه‌گری 8 ماهه دشمنان در داخل و خارج از کشور بود، گفت: این روز حماسی که از سوی ملت ایران اسلامی خلق و آرامش و امنیت را به میهن بازگرداند، درحقیقت تجلی برکات خون شهدای کربلا در ایران اسلامی بود.

امام جمعه تبریز گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه های مختلف همچون دوران دفاع مقدس و راهپیمایی‌های گسترده در مناسبت های مختلف سبب خنثی‌ شدن شیطنت‌های دشمن شده و هشتم دی ماه 88 در تبریز و 9 دی‌ماه در سراسر کشور تجلی ولایت مداری ملت بود.

وی با بیان این‌که سرآغاز یوم الله 9 دی در کشور حضور مردم کفن پوش تبریز در هشتم دی ماه بود، تصریح کرد: در این روز به یاد ماندنی دست خدا در یاری ملت ایران ظاهر و بساط فتنه پیچیده که به واسطه انحراف تعدادی از خواص بی بصیرت و تحریفات و طراحی بیگانگان در مدت هشت ماه فضای کشور را ناآرام کرده بود، درهم پیچیده شد.

آیت الله شبستری با تاکید بر نقش بی‌بدیل حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف‌ تشریح کرد: حضور مردم شریف و آگاه ایران در صحنه‌های انقلاب همواره یکی از عوامل موثر شکست توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام عزیز بوده است، در حقیقت پبوند امت با ولایت همواره با خیر و برکت همراه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: در این روز به یاد ماندنی دست خدا در یاری ملت ایران ظاهر و بساط فتنه که به واسطه انحراف تعدادی از خواص بی بصیرت و تحریفات و طراحی بیگانگان در مدت هشت ماه فضای کشور را ناآرام کرده بود، درهم پیچیده شد.

وی با تشریح ابعاد مختلف فتنه 88 ادامه داد: بهانه راه اندازی فتنه سال 88 تنها تقلب در انتخابات نبود، بلکه هدف اصلی براندازی نظام اسلامی بود که با هوشیاری و درایت رهبری و حضور در صحنه امت مسلمان تمامی اهداف دشمنان خنثی شد.

امام جمعه تبریز یادآورشد: دو موهبت عظیم کشور یعنی ولایت فقیه و حضور مردمی در صحنه‌های مختلف تضمین کننده ثبات نظام و تمامیت ارضی کشور است، ملت اگر عارف به رهبری باشد و در این مسیر حرکت کند، گمراه نخواهد شد، در غیر این صورت حتی با عبادت بدون اعتقاد به ولایت، سقوط خواهد کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات