۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۹۲۰
فرماندارشوش:

9 دی حماسه لبیک به ندای رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ فرماندارشوش، 9 دی را حماسه لبیک به ندای رهبری دانست و اظهار داشت: مردم در 9 دی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و حضور میلیونی آنان موجب شد تا طومار فتنه در زباله دان تاریخ انداخته شود.
9 دی حماسه لبیک به ندای رهبری بود
عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به نزدیکی سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در نهم دی 88، همه توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کرده و بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و رهبری ابراز داشته و ثابت کردند که همیشه پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

وی بیان داشت: نهم دی حماسه بزرگی بود که ملت ایران در کارنامه افتخارات خود و تاریخ انقلاب ثبت کرده و این حماسه ها باید در اذهان ملت ایران ثبت و ضبط و برای آیندگان باز گو شود.: مردم در 9 دی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و حضور میلیونی آنان موجب شد تا طومار فتنه در زباله دان تاریخ انداخته شود.

سعیدی نیا اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در 9 دی بیعت و ولایت پذیری خود را نسبت به ولی امر مسلمین اعلام کرده و نشان دادند همواره مطیع امر رهبر و ولی امر خود هستند.

فرماندار شوش در پایان سخنان خود، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در این برهه از زمان با شدت در تلاش برای تفرقه افکنی میان آحاد و اقشار جامعه هستند و این انتخاباتت پیش روی نظام بهترین فرصت برای آنان است؛ از این رو حضور گسترده مردم در ویژه برنامه های حماسه 9دی می تواند خنثی کننده توطئه های بعدی دشمنان اسلام شود.

شیوع عرفان های نوظهور در جامعه سبب سردرگمی اعتقادی مردم می شود

حجت الاسلام محمدجواد ادبی رییس انجمن آثار مفاخر فرهنگی کشور روز گذشته در همایش مقابله با عرفان های نو ظهور انحرافی که در تالار خلیج فارس خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: موضوع عرفان های نوظهور انحرافی بسیار پرهیجان بوده و بارها مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایشان به این گونه مسایل اشاره کرده اند.

رییس انجمن آثار مفاخر فرهنگی کشور با اشاره به اقدام های فرقه های ضاله و نوظهور در خصوص تحریف افکار عمومی جامعه، بیان داشت: جامعه کنونی نظام اسلامی در خصوص فرقه های نو ظهور و انحرافی آگاهی های لازم را نداشته و این گونه فرقه ها از این مسأله سوء استفاده کرده و در حال ترویج عقاید منحرف خودشان هستند؛ از این رو طلاب، روحانیان و قشر فرهنگی جامعه باید با عزمی راسخ و همتی استوار در برابر این گونه اقدام ها ایستادگی و در جامعه بصیرت افزایی کنند.

این فعال عرصه فرهنگی، تأکید کرد: جریان های نو ظهوری همچون یوگا، اوشو، راملا، کریشنا، سایبابا، دالایماما و یوگاراندا در کشور رسوخ کرده اند که باید با همه قوا در برابر آنها ایستادگی کرد؛ چرا که این گونه جریان ها برای مقابله با ادیان الهی آمده اند و اسلام را نیز هدف قرار داده اند. مسؤولان فرهنگی جامعه برای شناساندن عرفان اسلامی باید از ابزار جدید استفاده کرده و زبان ما نیز باید برای بیان مفاهیم عرفانی نو شود.

رییس انجمن آثار مفاخر فرهنگی کشور در پایان سخنان خود، اظهار داشت: زبان ارتباط با مخاطب، چگونگی برخورد با مخاطب باید شناسایی و مورد توجه قرار گیرد اما به شرطی که برای ارتباط با جوانان آگاهی کامل را داشته باشیم./9465/پ202/ص
ارسال نظرات