۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۹۲۱
حماسه عاشورایی(20)فرماندار هندیجان:

هوشیاری قشر جوان فتنه را نقش برآب کرد

خبرگزاری رسا ـ فرماندار هندیجان، هوشیاری قشر جوان جامعه را سبب نابودی فتنه فتنه گران دانست و اظهار داشت: هدف آشوبگران و فتنه‌انگیزان، اعتراض به نتیجه انتخابات نبود بلکه مشکل اصلی آنها با اصل نظام و ولایت فقیه بود، که خوشبختانه هوشیاری و بصیرت جوانان و حضور گسترده آنها در حماسه 9دی توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.
هوشیاری قشر جوان فتنه را نقش برآب کرد
بهروز فرج‌الهی فرماندار هندیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام با بیش از یک دهه طراحی و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی انقلاب مخملی، درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی برآمدند.

وی تصریح کرد: دشمن همه مسیرها را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفت، اما نقشه‌ها و توطئه‌های آنان با رهبری مقام معظم رهبری و اعتقاد مردم به آرمان‌های انقلاب نقش برآب شد.

این مقام مسؤول، با تبیین فتنه 88 تصریح کرد: هدف آشوبگران و فتنه‌انگیزان، اعتراض به نتیجه انتخابات نبود و براساس اسناد موجود اگر در انتخابات ریاست جمهوری نیز پیروز می‌شدند، در تلاش برای ناآرامی ایران پیش می رفتند. هدف آنها از آشوب‌های خیابانی، ضربه زدن به ستون نظام جمهوری اسلامی یعنی اصل ولایت فقیه بود.

فرج‌الهی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در 33 سال گذشته برای مقابله با ملت آزاده ایران اسلامی گفت: یکی از مهمترین زمینه‌های این توطئه‌ها، اختلاف‌افکنی در میان مردم و اقوام و گروه‌ها بوده که مردم سرافراز ایران اسلامی به خوبی جواب دندان‌شکنی را در برهه‌های مختلف به آنها دادند. وحدت بین اقشار مردم و اقوام و گروه‌ها عامل پیروزی و موفقیت نظام در برهه‌های حساس انقلاب است.

فرماندار هندیجان گفت: ایستادگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی همیشه با حفظ وحدت، ‌همیاری و همکاری اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر بوده است.

این مقام مسؤول، اذعان داشت: قشر جوان و تحصیل‌کرده طلایه‌دار مبارزه با استکبار جهانی در عرصه کنونی هستند؛ از این رو این قشر با راهنمایی‌های روحانیت و علما می‌توانند سدی محکم در مقابل دشمنان قسم خورده باشند و آنها را سر جای خود نشانند.

فرج اللهی در پایان بر حضور گسترده شهروندان هندیجانی در انتخابات این دوره تأکید کرده و اظهار داشت: مردم ولایتمدار و متعهد این شهرستان چون دوره‌های گذشته بلکه باشکوه‌تر در نهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان شرکت کرده و با این حضور بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و انقلاب می‌بندند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات