۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۹۳۲
حماسه عاشورایی(19)عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

حماسه 9 دی به آخرین مرحله سناریوی فتنه پایان داد

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: نهم دی به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و در حافظه تاریخی این ملت بزرگ باقی خواهد ماند.
مقيمي
احمد علی مقیمی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: مردم ایران به برکت ائمه اطهار(ع) و آموزه‌های دینی، دارای سرمایه اجتماعی عظیمی هستند.

مقیمی خاطرنشان کرد: این سرمایه در ظهور انقلاب اسلامی به دست آن مرد آسمانی، امام راحل به دست آمد و مردم آگاه ما از اول انقلاب تا کنون با بصیرت‌افزایی آن امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب در صحنه‌های مختلف اجتماعی کشور حضور فعال داشته‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: به همین دلیل مردم در ایفای وظیفه ذاتی خود را در ایفای وظیفه ذاتی خود در حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد‌های آن منتظر کسی یا مسؤولان نماندند و نمی‌مانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: رفتار دهشتناک در ماجرای عاشورای 88 و اعلام نظر سران فتنه در حمایت از هتاکان عاشورای حسینی به عنوان عزاداران حسینی، غیرت عاشورایی ملت را به جوش آورد تا آخرین مرحله سناریو فتنه 88 را پایان دهند و ماهیت درونی آنان را که مخالف با ولایت فقیه و موجودیت انقلاب اسلامی بود، برملا سازند.

وی ادامه داد: نهم دی به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و درج خواهد شد و در حافظه تاریخی این ملت بزرگ باقی خواهد ماند و مردم قصور ساکنان و مردودین فتنه را فراموش نخواهند کرد و این روز را به عنوان نقطه عطف و عظمت ملت به نسل‌های بعدی به عنوان یک عبرت انتقال می دهد.

مقیمی افزود: نهم دی روز همدلی، اتحاد، همبستگی و هم افزایی یاران انقلاب و هم صدایی با سکان دار انقلاب رهبر معظم و بیدار دل بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: نهم دی نشان داد نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر باورهای دینی مردم و حضور آگاهانه مردم در صحنه های اجتماعی و از کارآمدی مدیریت ولایت فقیه و ظرفیت بالای انقلاب اسلامی برخوردار است.

عضو خانه ملت با اشاره به این‌که مردم در 9 دی پیوند جریان فتنه با نظام سلطه را به تصویر کشیدند و ماهیت فتنه را تفسیر کردند، یادآور شد:حماسه 9 دی خروش مردم حسینی و علوی و فاطمی بود که با این حماسه طراحی‌های دشمن را فرو ریخته و یک باز‌دارندگی دیگر ایجاد کرد تا نظام سلطه از دست‌اندازی به انقلاب مأیوس شود.

وی افزود: نهم دی نشان داد فقط نهادهای مسؤول پای انقلاب نیستند؛ بلکه مردم هم با همه توان و باورها جهت حفظ انقلاب و ارزش‌های آن، تا پای جان ایستاده‌اند./950/ت302/س
ارسال نظرات