۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۹۶۱

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه اهواز از چهارم تا سیزدهم بهمن ماه سال جاری در قالب دو کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام می شوند.
اخبار کوتاه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اردوی طلاب اهواز به هویزه، دشمنان به دنبال خدشه در برگزاری انتخابات هستند و شیوع عرفان های نوظهور در جامعه سبب سردرگمی اعتقادی مردم می شود و طلاب حوزه علمیه اهواز به مشهد می روند عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان است.


اردوی طلاب اهواز به هویزه

حجت الاسلام سعید جوانمردزاده جانشین معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری اردوی مناطق جنگی ویژه طلاب و روحانیان این مدرسه خبرداد و اذعان داشت: هدف از برگزاری این اردو تجدید بیعت با آرمان های والای شهدا و فراهم کردن زمینه جهت گذارندن اوقاتی سالم و مفرح است.

جانشین معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با بیان این که در طول اردو برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این برنامه در سالروز حماسه 9 دی است ، در همین موضوع نشستی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جوانمردزاده در پایان اظهارداشت: در اردوی زیارتی- تفریحی مناطق جنگی حدود 50 نفر از طلاب پایه 5 به بالا شرکت خواهند کرد.

شایان ذکر است که اردوی مناطق جنگی روز جمعه نهم دی ماه سال جاری، ساعت 9 صبح به مقصد هویزه برگزار خواهد شد.

دشمنان به دنبال خدشه در برگزاری انتخابات هستند

سعید فیوضی فرماندار شادگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و ادارات شهری باید با رعایت کامل بی‌طرفی و برگزاری انتخابات سالم، زمینه اعتماد مردم را فراهم ساخته و از هیچ نامزد و یا گروهی در انتخابات حمایت و جانبداری نکنند.

این مقام مسؤول، با تأکید بر لزوم بی‌طرفی دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات مجلس نهم، بیان داشت: همه نهادها و دستگاه های دولتی باید در راستای اجرای سالم و بدون دغدغه انتخابات مجلس همه تلاش و عزم خود را به کار گیرند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان به دنبال فرصت برای تفرقه میان مردم و مسؤولان هستند، گفت: نباید اجازه ایجاد تفرقه را به دشمنان بدهیم؛ چرا که اگر چنین اجازه‌ای را به دشمنان اسلام دهیم چهره انتخابات را مخدوش و مکدر می کنند که باید راه‌های نفوذ فرصت‌طلبان را ببندیم.

فرماندار شادگان با اشاره به تهاجمات فکری دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، گفت: ایران اسلامی در گذشته همواره مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته و دشمنان ایران از هر فرصتی برای نفوذ به بدنه ملت و هجوم فکری و عملی استفاده کرده‌اند اما با تدابیر به موقعی که مقام معظم رهبری در مقابله با این توطئه‌ها اندیشیده‌اند، خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به پایه‌های این نظام وارد نشد.

وی با اشاره به برگزاری مانور انتخابات در شهرستان شادگان، تصریح کرد: این مانور با حضور همه بخش‌داران و کارشناسان انتخابات در این شهرستان، بر اساس جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات نهم برگزار شد که در آن کارشناسان به صورت عملی مراحل نام‌نویسی و برگزاری انتخابات را تمرین کردند.

فیوضی با تأکید بر پیروی از دستورات امام راحل (ره) مبنی بر مشارکت همگانی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای قانونمند اجرا شدن انتخابات و امانت داری از آرای مردم به کار گرفته شده که امیدواریم امسال نیز با حمایت همه انبه مسئولان و عملکرد صحیح دستگاه‌های اجرایی شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشوری همچون سنوات گذشته باشیم.

فرماندار شادگان در پایان سخنان خود با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از نشانه‌های شکست دشمنان کشور خواهد بود، اذعان داشت: بدون شک مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد.

طلاب حوزه علمیه اهواز به مشهد می روند

حجت الاسلام رضا اخوان مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)اهواز درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز از برگزاری اردوی طلاب مدارس علمیه امام خمینی(ره) و بقیه الله(عج) اهواز در بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت: چهارم تا سیزدهم بهمن ماه سال جاری در قالب دو کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی در ادامه به سیار فعالیت های این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری اردوها، کلاس های آموزشی، تهذیبی از مهم ترین فعالیت های برنامه ریزی شده است.

مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در پایان سخنان خود به برگزاری درس اخلاق هفتگی حوزه علمیه اهواز اشاره کرد و بیان داشت: با دعوت از شخصیت های مهم کشوری و استانی که در مسائل اخلاقی دانش و بینشی دارند این جلسه ها برگزار می شود./9455/ت302/ص
ارسال نظرات