۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۹۶۸
اجمالی/آیت الله مصباح یزدی:

9 دی مهم ترین روز در تاریخ ما است/ فتنه 88 میدان ائتلاف دشمنان و بدخواهان نظام بود

خبرگزای رسا ـ رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، با اشاره به طراحی های گسترده دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، فتنه سال 88 را میدان ائتلاف دشمنان، کینه توزان و بدخواهان نظام دانست و حماسه نهم دی ماه را یکی از مهم ترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست.
آيت الله مصباح يزدي آيت الله مصباح يزدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی نماینده مجلس خبرگان رهبری، روز پنج شنبه در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از حماسه نهم دی به عنوان یوم الله یاد کرد.

وی توجه به ایام الله را برای حرکت های اجتماعی فوق العاده مؤثر و درس آموز دانست و یادآور شد: شاید آیندگان بتوانند قضاوت کنند که مهم ترین روز در تاریخ ما روز نهم دی بوده است.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: گفتن این مساله شاید الان مورد تردید قرار گیرد، اما بسیاری از حوادث تاریخی است که در عصر خودش درست شناخته نمی شود و گاهی باید سال ها و گاهی قرن ها بگذرد تا ابعاد، ثمرات و دستاوردهای آن شناخته شود و حماسه 9دی از این روزها بود.

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به طراحی های پیچیده و گسترده دشمنان برای فتنه 88 افزود: دشمنان از مدت ها قبل گروه ها و افرادی که به نوعی از نظام کینه به دل داشتند را شناسایی و روی آنها سرمایه گذاری کرده بودند تا در زمان مناسب به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی ضمن قدرشناسی از بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه دفاع از ارزش های دینی، بیان کرد: دشمنان باید بدانند کسانی که 9 دی را آفریدند زنده هستند و اگر کسانی از دنیا رفته اند جانشینان آنها با عِده و عُده زیاد آماده ایفای نقش هستند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بیان داشت: شاید قبل از این حادثه فکر نمی کردیم چنین ائتلافی بین دشمنان صورت گرفته باشد، دشمن برای نابودی نظام، اسلام و از بین بردن ارزش های دینی از هیچ چیز دریغ نمی کند و کم نمی گذارد، منتهی روش های آن متفاوت است. /924/پ203/ج
ارسال نظرات