۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۹۷۸
عضو جامعه مدرسین:

مقام معظم رهبری عقبه ایدئولوژیک جریان فتنه را برملا کردند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه برخی از افراد دوست ندارند علیه جریان فتنه و فتنه گران روشنگری شود، از مردم به عنوان خالق حماسه 9 دی یاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری با بیانات روشنگرانه خود ماهیت و عقبه ایدئولوژیک فتنه را برملا کردند.
آيت الله کعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز پنج شنبه در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی که با حضور آیت الله مصباح یزدی در سالن همایش های مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تحلیل فتنه سال88، بصیرت مردم را ستود.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری با روشنگری ها و سخنان خود عقبه ایدئولوژیک و ماهیت فتنه را برملا کردند، خاطرنشان کرد: در فتنه سال88 بدخواهان، فتنه گران، بهایی ها و تمام کسانی که از نظام و امام کینه به دل داشتند به صحنه آمدند و می خواستند همه چیز را زیر سؤال ببرند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ملت انقلابی و عاشورایی ایران با حضور به موقع در صحنه، ضمن اعلام وفاداری به ارزش های دینی، آرمان های امام و رهبری، پاسخ محکمی به فتنه گران و اهانت کنندگان به مقدسات دادند.

آیت الله کعبی با بیان اینکه یک عده دوست ندارند علیه فتنه و فتنه گران روشنگری شود، ابراز داشت: در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برخی ها عزم خود را جزم کرده که با استفاده از فضای انتخابات پروژه نفوذ در مجلس را دنبال کنند و مردم باید در این خصوص هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه مردم خالق حماسه 9 دی بودند، تاکید کرد: مردم باید با همان روحیه 9 دی در صحنه حاضر شوند و افرادی انقلابی و ارزشی را به عنوان نماینده برگزینند.

اصولگرایان هرچه فریاد دارند بر سر منحرفان و فتنه گران بزنند

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ضمن تبیین پروژه های مختلف بدخواهان نظام و دشمنان بیان داشت: برخی می خواهند با مشغول کردن اصولگرایان اهداف خود را به پیش ببرند و مجموعه های مختلف اصولگرا باید در این خصوص هوشیار باشند.

آیت الله کعبی افزود: اصولگران هرچه فریاد دارند بر علیه منحرفان، فتنه گران و جریان های غیر همسو با نظام و رهبری بزنند، همدیگر را دریابند و از تفرقه پرهیز کنند و بیش از پیش به هم نزدیک شوند.

وی اظهار داشت: نه جبهه متحد اصولگرایی علیه جبهه پایداری است و نه این جبهه علیه جبهه متحد، این دو جبهه دو جریان واحد اصولگرا هستند و روحانیت چتر گسترده خود را بر همه مجموعه های اصولگرا افکنده است.

این عضو جامعه مدرسین افزود: امیدواریم مردم با حضور حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حماسه دیگری همچون نه دی را خلق کنند و مجلسی انقلابی و اصولگرا تشکیل دهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات