۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۹۸۳

مسابقه اینترنتی «حماسه بصیرت» در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه اینترنتی «حماسه بصیرت» به مناسبت گرامیداشت سالروز 9 دی از سوی دبیرخانه هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
بصيرت/1
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، این مسابقه با هدف تبیین اهمیت قیام تاریخی مردم ایرا ن اسلامی علیه فتنه گران داخلی و سردمداران مستکبر خارجی، اشاعه فرهنگ ولایت و نیز بصیرت افزایی جوانان جامعه اسلامی به صورت اینترنتی به اجرا در می‌آید.

براساس این گزارش منابع مسابقه اینتر نتی "حماسه بصیرت" به صورت ویژه نامه که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تهیه شده، در وب سایت دبیرخانه کانون های مساجد استان به آدرس www.dkm-az.ir و پرتال خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به آدرس www.news.ershad-as.ir بارگذاری شده است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به یکی از این سایت‌ها، ضمن مطالعه این ویژه نامه و استفاده از مطالب مربوطه، به 5 سئوال مطرح شده در این رابطه پاسخ داده و در این مسابقه شرکت نمایند.

بنا بر این گزارش، درخصوص اجرای بهتر و گسترده این مسابقه، از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمامی 500 باب کانونهای فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر از طریق پیام کوتاه، ارسال پست الکترونیک اطلاع رسانی شده است.

گفتنی است، به تعدادی از برندگان این مسابقه، به قید قرعه از سوی دبیرخانه هماهنگی کانونهای مساجد استان جوائزی اهدا خواهد شد./935/د103/س
ارسال نظرات