۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۰۲۵
حماسه عاشورایی(32) امام جمعه آبادان:

سران فتنه گرفتار هوای نفس شدند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان خواستار تبیین زوایای پنهان فتنه 88 برای آحاد و اقشار جامعه از سوی روحانیان شد و اظهار داشت: در این برهه از زمان تبیین بصیرت ملی و ارتقای درک سیاسی مردم امری ضروری است که روحانیان باید عهده دار این مسأله شوند.
حجت الاسلام عبدالله محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به این که رکن اساسی جمهوری اسلامی ولایت فقیه است که اگر آسیب ببیند، ملت آسیب دیده و سبب نابودی جامعه اسلامی می شود، اظهار داشت: نهم دی 88، تبلوری درخشان از حضور با بصیرت و آگاهی ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه بود.

استاد حوزه علمیه با بیان این که در دوران امامت حضرت علی(ع) سه جنگ بزرگ رخ داد که همه آنها برخاسته از بی بصیرتی مسلمانان آن زمانه بود، تصریح کرد: فتنه 88 نیز برخاسته از بی بصیرتی نخبگان جامعه اسلامی است که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را پشت گوش انداخته بودند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان، گفت: حماسه 9 دی روز تقابل همه جانبه ملت ایران با همه خطوط فتنه‌ای بود که از درون علیه نظام شکل گرفته بود.

وی خواستار تبیین زوایای پنهان فتنه 88 برای آحاد و اقشار جامعه از سوی روحانیان و فعالان عرصه های فرهنگی شد و اظهار داشت: روحانیان و فعالان عرصه های فرهنگی باید به شور و شعور این حرکت ملی یعنی حماسه غرور آفرین 9دی توجه کنند؛ از این رو تبیین بصیرت ملی و ارتقای درک سیاسی مردم امری ضروری است.

امام جمعه آبادان با بیان این که جریان فتنه به طور کامل در ایران از بین نرفته است، اظهار داشت: دشمن همواره در حال برنامه‌ریزی است و تا به حال برخی نخبگان بی بصیرت به شکل خفته در مسیر تضعیف ولایت حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: سران فتنه 88، همان افرادی بودند که با اعتماد مردم و محبت نظام تا آستانه نفر دومی نظام پیش رفتند، اما گرفتار هوای نفس شده و به ابزار بیگانگان تبدیل شدند؛ در آن دوران غبار آلود فتنه، رهبر معظم انقلاب با آگاهی، بصیرت، دشمن‌شناسی و بیداری به تنهایی به صحنه آمدند به گونه‌ای که حتی در مقاطعی نزدیک‌ترین یاران نیز ایشان را تنها گذاشتند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات