۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۰۲۷
حماسه عاشورایی(27) نماینده ولی فقیه سپاه اهواز:

حماسه 9دی چون آبی سرد آتش دودزای فتنه گران را خاموش کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز، حماسه 9 دی را درس عبرتی برای فتنه گران دانست و اظهار داشت: مردم با شرکت در راهپیمایی های سالانه به خصوص راهپیماییی 9 دی، در برابر فتنه گران ایستادگی و ترفندهای خبیثانه دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام طه توکلي، مسؤول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام حسين (ع) اهواز
حجت الاسلام طه توکلی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که استمرار نهضت امام حسین(ع) در گرو بصیرت افزایی او و اهل بیتش بود، اظهار داشت: بصیرت افزایی مردم از سوی مقام معظم رهبری، موجب شکست فتنه گران در عاشورای سال 88 شد؛ چرا که واقعه عاشورا سبب شد تا مردم ولایت مداری خود را در جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز، با اشاره به حوادث عاشورای سال 88 گفت: آن زمان که دشمنان و تفر قه افکنان همچون یزیدیان در ظهر عاشورا، مقدس ترین آرمان های انقلاب اسلامی را به آتش کشیدند، با مخالفت شدید مردم رو به رو شده و در هم شکستند و به زباله دان تاریخ پیوستند.

وی افزود: ملت ایران ملت تاریخی بوده و به یقین روز به روز بر شوکت و عظمت جهانی و بین ‌المللی خود می‌افزاید و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ترفند و تردیدی در آرمان‌های مکتبی‌اش به وجود آید.

این مقام مسؤول، با اشاره به فتنه سبز سال 88، گفت: ملت غیور ایران توانستند با اطاعت از فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری و شرکت در راهپیمایی های سالانه به خصوص راهپیماییی 9 دی، در برابر فتنه گران ایستادگی و ترفندهای خبیثانه دشمنان را خنثی کنند.

وی به توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: امروز جنگ نرم دشمن علنی شده از این رو با فرستادن هواپیماهای جاسوسی خود، در تلاش برای رخنه در انقلاب اسلامی مردم هستند.

حجت الاسلام طه توکلی، به تفرقه افکنی دشمنان در دوران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: مستکبران همواره در تلاشند تا اتحاد بین نخبگان و اقشار جامعه را از بین ببرند و ایران سرافراز و قهرمان اسلامی را به اضمحلال بکشانند و برای اجرایی کردن این مسأله از هر شیوه ای استفاده می کنند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات