۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۰۳۱
بیانیه بسیج سازندگی سپاه شهدا:

9 دی روز تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب و ولایت

خبرگزاری رسا ـ بسیج سازندگی سپاه شهداء آذرایجان غربی با صدور بیانیه ای به مناسبت 9 دی، اعلام کرده است: نهم دی ماه بر جهانیان ثابت شد که پیوند ملت با آرمان های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد.
حماسه نه دي / حماسه 9 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت سالگرد حماسه غرور آفرین نه دی بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 9 دی سال 88 را می توان یکی از مهم ترین اوراق کتاب زرین تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست؛ برگی که بسیاری از تحولات و لحظات تلخ و شیرین سال های ابتدایی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از سی سال در ذهن ها تداعی کرد.

درست همانند سی سال قبل از آن، مردم انقلابی ایران پس از یک پیروزی بزرگ و به یادماندنی، انواع و اقسام قانون شکنی ها و بی اخلاقی ها و فتنه گری ها را شاهد بودند؛ حتی این فتنه گری ها و بی بصیرتی ها تا آنجا پیش رفت که حرمت عزای عاشورای حسینی شکسته شد و یکبار دیگر صدای سوت و کف در این روز حزن و اندوه در برخی نقاط به گوش رسید اما تاسوعا و عاشورای حسینی چیزی نبود که مردم بتوانند از آن چشم بپوشند، چرا که موجودیت و هویت ایران و ایرانی از قیام خونین اباعبدالله الحسین مایه می گیرد.

این بیانیه با اشاره به بی رحمتی های روز عاشورا، اضافه کرده است: با این اهانت آشکار، خشم امت عاشورایی ایران اسلامی که از اعماق قلوب پیروان مکتب حسینی فوران می کرد طوفانی عظیم به پا نمود و به حرکتی مقدس، انقلابی و ملی بدل شد که بزرگترین راهپیمایی سه دهه اخیر را در دفاع از حریم ولایت و عشق به اهل بیت (ع) رقم زد.

آری، این خون سیدالشهدا بعد از 1400 سال ، اخلاف بنی امیه و یزیدیان زمان را رسوا ساخت و با کنار زدن پرده های دروغ و نقاب های نفاق و تزویر را از چهره تو در توی دشمنان غبار فتنه را دفع کرد.


در ادامه بیانیه این چنین بیان شده است:9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان ارمغان آورد.

در بیانیه تاکید شده است: نهم دی ماه بر جهانیان ثابت شد که پیوند ملت با آرمان های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد.
حماسه سازان 9 دی با فریادهای خود نشان دادند که پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب هر جا که لازم باشد با عشق و ارادات به ولی فقیه برای حفظ و حراست از دین اسلام و قرآن در صحنه حاضر خواهند شد.

بیانیه این چنین خاتمه یافته است: اینک سالروز این حماسه جاوید عاشورایی و زیباترین تصویر تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه، فرزندان ملت در سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت این خاطره شیرین و حماسه به یادماندنی، همراه با تمامی آحاد امت اسلامی همچون سال گذشته، آمادگی حضور خود در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام، و پیوند عاشورایی با ولایت را اعلام می کنند./936/د101/ص
ارسال نظرات