۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۰۳۲
حماسه عاشورایی(30) مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی:

نه دی خط بطلانی بر تفکرات شیطانی استکبار علیه نظام بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی 9 دی را خط بطلانی بر تفکرات شیطانی استکبار و مهر تاییدی بر ولایتمداری ملت ایران دانست.
حماسه نه دي / حماسه 9 دي
حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: 9دی ، به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یکی از روزهای بسیار درخشان انقلاب اسلامی است که تا ابد بر تارک تاریخ این نظام سرافراز ، درخشیده و پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه در روز 9 دی پیوند میلیون ها انسان با مقام معظم رهبری (زیده عزه العالی ) جلوه گر شد، خاطرنشان کرد: مردم آزاده و هوشیار کشورمان با حضور خود جوش و یکپارچه خود در خیابان ها در روز 9 دی 88 بر همه ی دسیسه های ننگین کوردلان ، خطِ بطلان کشیده و فتنه ی دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام کریمی تاکید کرد: حماسه 9 دی ماه سال 88 و خروش میلیونی ملت ایران اسلامی در مقابل تمامی استکبار ، ایستادگی و پایمردی مردم را به نمایش گذاشت، مردم از بصیرت خود استفاده کردند و با کنار زدن غبار ایجاد شده ، بارِ دیگر ، انقلابی بزرگ را رقم زدند.

وی تصریح کرد: حماسه نه دی سند تاریخی نمایشِ عمق راهبردی نظام مقدس و روز نمایش عزم و اراده ملی و بصیرت دینی و بینش سیاسی مردم شجاع ایران اسلامی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت این روز بیاد ماندنی گفت: وظیفه مسؤولان است تا در دومین سالگرد خلق این حماسه تاریخی و گرانبها، با پیروی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت الله خامنه ای همچنان به جهت پاسداشت از این دستاورد عظیم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند./936/ت303/ص
ارسال نظرات