۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۰۳۷
حماسه عاشورایی(29)/رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

حماسه 9 دی عبرتی عاشورایی برای خواص بی‌بصیرت بود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان این که نهم دی ماه، عبرتی عاشورایی برای خواص بی‌بصیرت بود، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 با حضوری آگاهانه و افتخار آمیز از آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت کردند.
رييس مرکز بزرگ اسلامي شمال کشور

حجت الاسلام ابوالفضل عامری، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حماسه نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در آن روز با عظمت ملت ایران از اعماق وجود خود فریاد حمایت از ولی فقیه را سر دادند.

وی با بیان این که نهم دی ماه، عبرتی عاشورایی برای خواص بی‌بصیرت بود، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 با حضوری آگاهانه و افتخار آمیز از آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت کردند.

حجت الاسلام عامری با اشاره به این که بصیرت و هوشیاری مردم در حرکت حماسی نهم دی پاسخ دندان‌شکنی به هتاکان و قانون‌شکنان بود، ادامه داد: ملت ایران به دنیا ثابت کردند هیچ گاه از مواضع خود در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه کوتاه نخواهند آمد.

رییس مرزک بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: حماسه عظیم 9 دی سبب شد که بار دیگر جایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی به رخ همه جهانیان کشیده شود و نشان داد که عشق به امامت و ولایت جاودانه است.

وی با بیان این که خروش ملی مردم کشورمان در نهم دی سال 88 تجلی ایمان دینی مردم، در راه نگهبانی از شعائر الهی و نهضت خمینی کبیر بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران با آن حضور حماسی خود بار دیگر قدرت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام عامری با بیان این که ملت ایران نشان دادند علیرغم گذشت بیش از سه دهه از انقلاب همچنان به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند هستند، گفت: ولایت مداری ملت ایران یک امر فطری و در همه وجود آنها نهادینه شده است.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به این که ملت ایران هرگز اجازه نخواهند مزدوران در نظام اسلامی میدا دار باشند و توطئه افکنی کنند، خاطرنشان کرد: این ملت گوش به فرمان ولی فقیه هستند و هر گاه زمانش فرا رسد به همه وجود خودشان از نظام اسلامی دفاع خواهند کرد./950/ت303/ع
ارسال نظرات