۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۰۴۸
حماسه عاشورایی(37)آیت الله طباطبایی نژاد:

حماسه 9 دی رفراندوم با شکوه مردم در حمایت از نظام و ارزش های دینی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان، حماسه 9 دی را رفراندوم با شکوه مردم در حمایت از نظام و ارزش های دینی توصیف کرد و گفت: دشمنان تصور می کردند مردم حساسیتی نسبت به ارزش ها ندارند، اما حماسه 9 دی ثابت کرد که نه تنها این گونه نیست بلکه روز به روز روحیه ارزشی و انقلابی در وجود آنها بالنده تر و زنده تر می شود.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان اصفهان
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به حماسه نهم دی ماه،‌ بصیرت ملت ایران را ستود.

وی تصریح کرد: پس از انحرافی که پیش آمد و قانون شکنی که عده ای بعد از انتخابات انجام دادند و در عاشورای حسینی حرمت شکنی را به اوج رساندند، مردم در صحنه حضور یافتند و پاسخی فراموش نشدنی به بدخواهان نظام و استکبار جهانی دادند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: هتاکی و جسارت به مقدسات و حمله به مراسم عزای امام حسین(ع) خون مردم را به جوش آورد، از این رو آنها به منظور حمایت از رهبری، نظام و ارزش های دینی در صحنه حضور پیدا کرده و وفاداری خود را ثابت کردند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان، حماسه 9دی را رفراندوم خودجوش ملت در حمایت از نظام و آرمان های امام و رهبری دانست و تاکید کرد: این حضور پرشور نه برای دشمن و نه برای دوست باور کردنی نبود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی زدند، تصریح کرد: دشمنان تصور می کردند با گذشت زمان مردم نسبت به ارزش های دینی و اصل انقلاب بی توجه شدند، اما حماسه 9دی ثابت کرد که نه تنها این گونه نیست بلکه روز به روز روحیه ارزشی و انقلابی در وجود آنها بالنده تر و زنده تر می شود.

این استاد حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: این حرکت بسیار پر معنا بود و هر سال باید این یوم الله را گرامی بداریم، از این حماسه تجلیل کنیم و به نسل های آینده منتقل کنیم که بدانند دشمنان همیشه در فکر توطئه هستند.

امام جمعه اصفهان همواره با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال بهانه جویی هستند، اظهار داشت:‌ 9 دی نشان داد ملت ما بیدار هستند و ارزش های دینی، باورهای اعتقادی و نظام اسلامی را با هیچ چیز عوض نمی کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به الگوی کشورهای جهان و مسلمانان تبدیل شده است، تصریح کرد: هرچند در کشور مشکلاتی داریم که باید در راستای حل آن اقدام کنیم، اما انصافا جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید قدردان حضور مردم در صحنه باشیم، تصریح کرد: دشمنان از حمایت مردم از نظام اسلامی عصبانی هستند و ان شاءالله این مساله را در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به منصه ظهور خواهند رساند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات