۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۰۵۱
حماسه عاشورایی(35) امام جمعه شهر کرد:

9 دی تولد دوباره انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد، حماسه 9دی را تولد دوباره انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه این حماسه تداوم نظام را بیمه کرد، حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی 9دی را تجلی عینی وفاداری مثال زدنی مردم به انقلاب، امام و رهبری دانست.
9 دی تولد دوباره انقلاب اسلامی بود
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیار و امام جمعه شهر کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حماسه نهم دی ماه را تولد دوباره انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه مردم در نهم دی 88 برای سالیان سال انقلاب را بیمه کردند، اظهار داشت: دشمنان، بدخواهان و کینه توزان با تمام وجود خود را مهیا کرده و کمر بسته بودند برای آن که از موقعیت پیش آمده استفاده و ضربه نهایی خود را بر پیکره انقلاب وارد کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فریب افکار عمومی به اشکال مختلف،‌ ایجاد انحرافات جدید و القای شبهه و ادعای واهی تقلب و متهم کردن نظام و مسؤولان از جمله ترفندهای دشمنان و فتنه گران در این راستا بود.

وی یادآور شد: فتنه گران در فتنه88 شاخص و رکن اصلی نظام را نشانه گرفتند، اینها به این هم بسنده نکردند و به ارزش های اصلی انقلاب و دین نیز هجمه کردند و در روز عاشورا جسارت را به حد اعلی رساندند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: فتنه گران، استکبار و دشمنان در حوادث دو سال گذشته از هر ابزار و توانی که داشتند استفاده و سعی کردند مقاصد شوم خود را عملیاتی کنند.

وی حضور مردم در صحنه را عامل بی اثر شدن توطئه استکبار ذکر و خاطرنشان کرد: مردم هوشیار، عاشورایی و درس گرفته از حوادث گذشته تاریخ اسلام و انقلاب آزموده شده بودند و وقتی احساس کردند دشمنان به دنبال این هستند که تمام دارایی آنها را بگیرند، تاب نیاورند و به صحنه آمدند.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: عاشورا و امام حسین(ع) تمام هویت ملت انقلابی ایران است،‌ انقلاب اسلامی دستاورد عاشورا به حساب می آید،‌ وقتی این حوادث رخ داد،‌ مردم در نهم دی ماه به صحنه آمدند و هم از عاشورا دفاع کردند و هم از تمامیت انقلاب اسلامی.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام حماسه 9دی را تجلی عینی وفاداری مثال زدنی مردم به انقلاب، امام و رهبری دانست و تاکید کرد: مردم با حضور بی سابقه خود در راهپیمایی نهم دی ماه به معنای واقعی کلمه به نظام اسلامی حیاتی تازه بخشیدند و به دشمنان اعلام کردند ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم آنچه در سایه اسلام بدست آورده ایم را از دست بدهیم.

امام جمعه شهر کرد اظهار داشت : پیوند انقلاب و عاشورا درس بزرگی بود که مردم غیور، انقلابی و بصیر ایران با حضورشان در صحنه به دشمنان دادند و ثابت کردند که تربیت شدگان مکتب عاشورا هستند.

وی افزود: ملت عاشورایی ایران امروز نیز بصیرتر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر هستند و ضمن پاسداری از ارزش های دینی، توطئه های استکبار جهانی را رصد کرده و نقشه های آنان را خنثی می کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات