۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۲۰۰۶۰
حماسه عاشورایی(33) فرمانده سپاه خوزستان:

حماسه 9 دی اعلام وفاداری به نظام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه خوزستان، حضور به موقع مردم و آگاهانه مردم در صحنه را سبب از بین رفتن دسیسه های کنونی دشمنان دانست و اظهار داشت: بزرگداشت حماسه حضور آفرین 9دی که در پاسخ به بی حرمتی فتنه گران به مقدسات دین اسلام صورت گرفت می تواند یادآور خاطرات تلخ برای دشمنان و خاطرات خوب برای مردم ایران باشد.
سردار سرتيپ دوم پاسدار حسن شاهوار پور


سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرا رسیدن حماسه تاریخی و همیشه جاودان 9دی، اظهار داشت: این حماسه نشان داد که ملت ما بر عهد خود با رهبری و روحانیت استوار است و در مقابل هجمه ها ایستادگی می کند. در این روز مردم سراسر کشور با حضور پرشور خود صحنه هایی بی بدیل و حماسه ای بزرگ را رقم زدند.

وی بر ضرورت حفظ ثمرات این حماسه بزرگ تاکید کرد و گفت: بزرگداشت حماسه حضور آفرین 9دی که در پاسخ به جارست و بی حرمتی فتنه گران به مقدسات دین اسلام صورت گرفت می تواند یادآور خاطرات تلخ برای دشمنان و خاطرات خوب برای مردم ایران باشد. دشمن نقشه‌های بسیار زیادی را در سر می‌پروراند ولی حضور گسترده مردم و بصیرت مردم نسبت به شرایط موجود باعث شد تا دشمن ناکام شود و در این درد بمیرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تجلیل از حضور آگاهانه ملت شریف ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی گفت: حماسه 9 دی مردم ایران اعلام وفاداری به نظام و رهبری بود. ملت ایران همیشه تاریخ قهرمان و حماسه ساز هستند و 9 دی را به انقلابی مقابل دشمن قسم‌خورده مبدل کرد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف این حماسه تاریخی افزود: حماسه 9 دی تودهنی محکمی از سوی ملت ایران به دشمن بود؛ از این‌رو دشمن همچنان در تلاش برای تفرقه افکنی در ایران است، و برای اجرایی کردن این مسأله هر اقدامی را انجام می دهد که باید نسبت به این مسأله هوشیار و آگاه بود.

وی گفت: مردم غیور ایران اسلامی در این روز با سردادن شعارهای استقلال طلبانه، انقلابی و مذهبی و نشان دادن بصیرت و ولایتمداری خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند. خوزستان در روز 9دی سراسر حماسه بود و مردم با غیرت دینی خاصی در میدان حضور داشتند. حماسه 9 دی حماسه تاریخی و ماندگاری برای کشورمان شده و ما امروز باید با بصیرت لازم، در برخورد با توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

چهره واقعی فتنه گران در فتنه 88 فاش شد

سردار احمد دانش پژوه فرمانده قرارگاه مقدم کربلا با اشاره به فرا رسیدن سالروز گرامیداشت حماسه میلیونی مردم در 9دی سال 88، اظهار داشت: امروز بصیرت ملت ایران در دنیا بی نظیر بوده و این ادعا با خلق حماسه های ماندگاری همچون 9 دی برای همگان به اثبات رسیده است.

وی در ادامه با تشریح برخی زوایای فتنه 88 ، بیان داشت: دشمنان خارجی تصور می کردند که با اتکا به عناصر فریب خورده داخلی می توانند بر علیه انقلاب و ملت توطئه کرد، از این رو بر اساس تصور غلطشان همه عزم خود را در روز عاشورا به کار گرفته و به آن عمل ناشایست و توهین آمیز نسبت به ساحت مقدس اباعبدالله (ع) و عزاداران حضرت مبادرت نمودند که خوشبختانه با حضور به موقع مردم در برابر آنان این توطئه شوم آنها از بین رفته و دیگر چهره واقعی فتنه گران برای مردم در آن دوران فاش شد.

این مقام مسؤول، گفت: پس از واقعه دردناک بی حرمتی به عاشورا، ملت هوشیار و با بصیرت ایران در مقابل این حرکت دشمنان و فتنه گران آرام ننشسته و با انسجام کامل وارد صحنه شدند و با اعلام انزجار از این عمل قبیه آنان، حماسه بزرگ 9 دی را رقم زدند. در آن روز تاریخی ملت به صحنه آمد تا مراتب عشق خود به دین، امامت و ولایت را به نمایش بگذارد.

فرمانده قرارگاه مقدم سپاه در جنوب در پایان سخنان خود، با درخواست از ملت غیور ایران نسبت به حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: آحاد و اقشار جامعه اعم از دانشجویان و دانش آموزان، دکترین، کارگران و خدمتگذاران، مهندسان و معلمان و سایر عموم مردم باید با پاسداشت این حماسه تاریخی در حفظ ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی ایران تلاش گسترده کرده و آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران را که دستمایه 33 سال تلاش بی وفقه مردم و مسؤولان در رساندن این نظام به قله های رفیع موفقیت است، دفاع و حمایت کنند./9465/ت302/ص

ارسال نظرات