۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۰۷۷
آیت الله شبستری:

عاشورای سال 88 چهره واقعی فتنه‌گران را رسوا کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: هتک حرمت به مقدسات دینی در عاشورای حسینی سال 88، چهره واقعی و منافقانه فتنه گران را رسوا کرد.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: حماسه 9 دی تجلی حقیقی میثاق امت با ولایت بود، چراکه تمام اقشار جامعه از هر حزب یا گروهی بودند، همه یک صدا تبعیت از ولایت فقیه را فریاد زدند.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی رفراندومی تاریخی در حقانیت نظام اسلامی بود، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مصداق مردم سالاری دینی است، استکبار جهانی سال هاست که تلاش می کند به گونه ای نشان دهد که مردم از نظام و رهبری فاصله دارند.

آیت الله شبستری با بیان اینکه حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دل هر انسان منصف و دین‌مدار را به درد آورده است، تصریح کرد: هتک حرمت به مقدسات دینی در عاشورای حسینی سال 88، چهره واقعی و منافقانه فتنه گران را رسوا کرد.

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: فریب خوردگان ساده لوح جسارت را به حدی رساندند که با حمله به عزاداران حسینی و هتک حرمت به قرآن کریم، به خیال خود درصدد براندازی نظام اسلامی ایران بودند، غافل از آنکه ملت ایران با خلق حماسه 9 دی خط بطلانی بر تمامی تحرکات ضداسلامی فتنه گران دادند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمنان درصدد پیاده تئوری انقلاب های مخملی در کشور بودند، تصریح کرد: بنابر شواهد موجود سلطنت طلبان، ملی گرایان، منافقان و شیطان پرستان از حامیان داخلی جریان فتنه و صهیونیزم بین الملل و استکبارجهانی از حامیان خارجی فتنه گران بودند.

وی با اشاره به پیشگامی مردم تبریز در راهپیمایی هشتم دی ماه سال 88 اظهار داشت: مردم آذربایجان به ویژه تبریز مانند تاریخ بار دیگر پیشگام در ولایت مداری بوده و با حضور پرشور خود زمینه حضور میلیونی ملت ایران در فردای آن روز را فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 90 اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور در دریاهای آزاد بین المللی، آمادگی مقابله با هر گونه توطئه و فتنه انگیزی استکبار جهانی را دارند.

آیت الله شبستری با تاکید بر این‌که پیام رزمایش ولایت به کشورهای منطقه صلح و دوستی است، خاطر‌نشان کرد: این رزمایش نمایش قدرت ایران اسلامی در مواجهه با هرگونه تعرض احتمالی دشمنان جهان اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به پایانمهلت نام نویسی از داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری بیش از 30 انتخابات در طول انقلاب اسلامی، نشان از برقراری مردم سالاری دینی و دخالت مستقیم ملت در سرنوشت خود است.

امام جمعه تبریز در پایان حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران در انتخابات آتی را عامل مقابله با هرگونه تحرک فتنه انگیزانه دشمنان دانست و افزود:‌ دشمن تحریم انتخابات مساله مضحک از سوی دشمنان و فتنه گران است، چراکه ملت ایران خادم را از خائن تشخیص می دهند./935/پ201/س

ارسال نظرات