۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۰۸۱
آیت الله حیدری:

9دی روز تجلی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری روز 9 دی را نماد تجلی بصیرت و تجدید میثاق ملت با ولایت عنوان کرد.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز، امروز در خطبه های مصلای نماز جمعه کوت عبدالله اهواز، با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88، اظهارداشت: حماسه 9دی سال 88 نماد تجلی بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت و مقام معظم رهبری بود.

وی به هدایت ها و روشنگری های حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص آن فتنه، و هوشیاری و پیروی ملت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بصیرت ملت شریف ایران، طومار فتنه سال 88 که ساخته و پرداخته دشمنان کینه جوی نظام و اسلام بود، را در هم پیچید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حماسه نهم دی ماه سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است چرا که در آن روز خطری بزرگ از راه انقلاب برداشته شد.

وی لغزش برخی از خواص در آن برهه و قرارگیری آنها در جبهه دشمن را یادآور شد و گفت: حضور این افراد که بعضاً سوابقی در انقلاب هم داشتند سبب شد تا حادثه سال 88 به فتنه ای بزرگ تبدیل شود؛ این طلحه ها و زبیر ها که در کنار امام و رهبری بودند، به ارزش های الهی پشت پا زده و در کنار دشمنان انقلاب و اسلام قرار گرفتند.

حماسه 9 دی تیر خلاص به فتنه بود

امام جمعه موقت اهواز به سوء استفاده سران فتنه از سوابق گذشته جهت فریب مردم، اشاره و خاطرنشان کرد: مردم وقتی از باطن حرکت این مزدوران غرب باخبر شد در راهپیمایی 9دی حضور پیدا کرده و آن حماسه جاوید را آفریدند و در واقع با این حرکت تیر خلاص را به بدن فتنه زدند.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 با جنگ تحمیلی قابل مقایسه است، افزود: ملت ایران با پشت سر گذاشتن مقاطع مختلف و کسب تجارب فراوان، دیگر آبدیده شده و هیچ توطئه ای نمی تواند آن را منحرف کند.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از سخنان خود، اعدام دیکتاتور مخلوع عراق در 9 دی ماه سال 85 را یادآور شد و گفت: سرنوشت این مزدور جنایتکار، باید درس عبرتی برای تمام حاکمان دیکتاتور کشورهای جهان شود تا دست از اعمال جنایتکارانه خود برداشته و حقوق مسلم ملت ها را در اختیارشان قرار دهند.

وی همچنین به نامه تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف رییس اتحادیه جماهیر شوروی در خصوص فروپاشی کمونیسم اشاره و اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در خصوص نابودی اردوگاه غرب بیاناتی داشتند که هم اکنون به وضوح شاهد فروپاشی اقتصادی و سیاسی آمریکا و غرب هستیم.

استاد حوزه علمیه اهواز در پایان با بیان اینکه در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، اذعان داشت: انتخابات پررقابتی در پیش رو داریم لذا باید خود را از هم اکنون جهت انتخاب افراد متدین، متعهد و خدمتگزار آماده کنیم./9453/پ202/ص
ارسال نظرات