۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۰۸۴
یک فعال سیاسی:

تقلب در انتخابات بهانه ای برای براندازی نظام بود

خبرگزاری رسا ـ یک فعال سیاسی انتخابات ریاست جمهوری را اوج تلاش فتنه‌‌گران توصیف کرد و اظهار داشت: جامعه می‌دانست مسأله ریاست جمهوری نیست و این جریانات ریشه در جایی دیگر دارد.
گراميداشت حماسه 9 دي در مسجد اعظم اهواز سردار قاسمي سردار قاسمي سردار قاسمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اهواز، سعید قاسمی فعال عرصه سیاسی، شب گذشته در همایش بزرگداشت حماسه نهم دی ماه که در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، اظهار داشت: فتنه ﺳﺎل 88 در حدود 8 ماه به طول انجامید که در این چند ماه کمر نظام و مردم خم شده و به راستی که این فتنه عمیق، ﺑﺴﯿﺎر ﺳﻨﮕﯿﻦ و ﺷﮑﻨﻨﺪه ﺑﻮد.

وی که در جمع طلاب، روحانیان و دانشگاهیان سخن می گفت با بیان اینکه بسیاری از خواص در فتنه سال 88 سکوت کردند، افزود: جامعه می‌دانست مسأله ریاست جمهوری نیست و این جریانات ریشه در جایی دیگر دارد.

قاسمی با تأکید بر اینکه امور فرهنگی دغدغه بزرگ مقام معظم رهبری است، ادامه داد: تاریخ نشان داده ملت ما هرگز از بیرون ضربه نخورده و جنگ نرم از درون نفوذ می‌کند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را اوج تلاش فتنه‌‌گران توصیف کرد و متذکر شد: مقام معظم رهبری بر عدم تغییر شاخص‌های فرهنگی تاکید دارند.

قاسمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شاخص‌های فرهنگی را مشخص می‌کنند، افزود: افراد پس از جابه‌ جایی شاخص‌ها در صف دشمن قرار می‌گیرند و متوجه نمی‌شوند که در صف دشمن هستند؛ در این جا بصیرت کارآمد است زیرا اگر انسان بصیرت نداشته باشد هرچند هم جزء خواص جامعه باشد ممکن است دچار فتنه گردد که ما این مسأله را به روشنی در جریان فتنه 88 مشاهده کردیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس، جنگ نرم را دارای تلفات دانست و تصریح کرد: تلفات این نبرد تشخیص داده نمی‌شود.

این فعال عرصه سیاسی، باور داشتن به جنگ نرم را موثر خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسیر را برای ما ترسیم می‌کنند و راه مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم از ایشان دریافت می‌شود.

قاسمی جامعه را نیازمند شبکه توزیع محصولات فرهنگی عنوان کرد و گفت: ترویج محصولات فرهنگی در دانشگاه‌ها نیاز جامعه بوده و تاثیرگذار است.

وی در خصوص نقش انگلیسی‌ها در فتنه‌گری گفت: اکثر فتنه‌هایی که در کشور ما رخ داده، منشأ انگلیسی دارد.

قاسمی در خصوص قصد واقعی فتنه‌گران گفت: در اثر یک توافق پنهانی بین علمداران فتنه که بر حسب ظاهر دوستان قدیمی انقلاب نیز بودند، یک تصمیم‌هایی گرفته شد که اصل برنامه ‌صرفا روی انتخابات ریاست جمهوری نبود، بلکه اگر کسی کمی تجربه داشت، بوی فتنه را حس می‌کرد؛ چرا که آن‌ها اصل نظام را هدف گرفته بودند./9465/پ202/ج
ارسال نظرات