۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۰۸۸
عضو خبرگان رهبری:

کسب بصیرت لازمه خروج از فتنه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: ولایت مداری مقدمه کسب بصیرت برای خروج از فتنه ها است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیلٰ، روزگذشته در خطبه های نماز جمعه اردبیل با تشریح اهداف فتنه گران در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اظهار داشت: 9 دی فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با ولایت بود.

وی خاطر نشان کرد: تنها گوشه ای از گستردگی فتنه 88 برای براندازی نظام سیاسی هر کشوری کافی بود، اما ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب توانستند رو سیاهی را به فتنه گران هدیه کنند.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: ولایت مداری مقدمه کسب بصیرت برای خروج از فتنه هاست، دشمنان برای تکرار حوادث تلخ سال 88 در انتخابات آتی مجلس برنامه ریزی کرده اند، غافل از اینکه ملت ایران همان حماسه آفرینان 9 دی هستند.

عضو خبرگان رهبری گفت: توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد، قطعا پس از ناکامی فتنه گران هجمه، فشار، تحریم و تهدیدات مختلف دشمنان علیه مردم ایران شدت بیشتری خواهد یافت، البته باید گفت که این ملت راه خود را یافته و لحظه در تبعیت از ولایت غفلت نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه پشت پرده حوادث سال 88 رژیم صهیونیستی، سفارت خانه های برخی کشورهای غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار قرار داشت، تصریح کرد: امروز بهترین فرصت برای ناکام گذاشتن تلاش های دشمنان، حضور پرشور ملت در انتخابات مجلس است.

امام جمعه اردبیل ژست سیاسی سرمداران غربی پس از ناکامی در توطئه های خود را مضحک ارزیابی کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نه تنها خود توانسته در مقابل انواع تهدیدها و تحریم ها ایستادگی کند، بلکه الهام بخش بیداری اسلامی در منطقه و قلب اروپا بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ایستادگی ایران در مقابل نظام های زورگو و سلطه‌گر را موجب عصبانیت صاحبان زور، زر و ثرورت جهانی دانست و اظهار داشت: استکبار به مرحله ای زبونی رسیده که ایران را دعوت به مذاکره می کند، اما مذاکره آنان به معنای تسلیم ایران در برابر اصول و خواسته های غربی است، اینجا همان بزرگترین اشتباه سلطه گران را شاهد هستیم چراکه ایران هیچگاه منافع ملی خود را فدای سیاست های سلطه طلبانه غرب نخواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سازش با طالم در قاموس ملت ایران جایی ندارد، تصریح کرد: سازش در برابر استکبار آمریکا و صهیونیزم یعنی دست کشیدن از اصول و همراهی با برنامه ها و خواست آنها، همگان شاهد بودند که غرب با ترکیه و اردوغان چه کرد، اردوغان برای رسیدن به اتحادیه اروپا همه جور امتیار به غرب داد، حتی پایگاه نظامی به ناتو داد، اما در نهایت غرب بی توجه به همه امتیازها موضوع مجازات مخالفان با موضوع قتل عام ارامنه توسط دولت عثمانی را به تصویب رساند.

وی با تاکید بر عبرت گیری سران ترکیه از سیاست های ظالمانه غرب گفت: این نتیجه تسلیم و سازش با غرب و صهیونیزم است چیزی که به نوعی دیگر در ماجرای سودان نیز تکرار شده و جنوب سودان از پیکره این کشور خارج شد./935/پ201/س
ارسال نظرات