۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۰۹۳
حداد عادل:

خدمتگزاری بیشتر وظیفه مسؤولان در قدردانی از حماسه 9 دی ملت است

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل با اشاره به این‌که ملت ایران در 9 دی نشان داد رابطه اش با انقلاب و امام خامنه ای همان رابطه ای است که با امام خمینی(ره) داشته است، گفت: وظیفه همه ما سپاسگزاری از شما مردم متدین و انقلابی و با بصیرت است و شکر نعمت چنین مردمی خدمتگزاری هرچه بیشتر به انان است.
غلامعلي حداد عادل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، غلامعلی حدادعادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد با اشاره به وقایع پس از انتخابات 88 اظهار کرد: هرچه ملت صبوری کردند، فتنه گران همچنان به پیش رفته و به تدریج باطن خود را نشان دادند تا جایی که در روز قدس شعار «نه غزه نه لبنان» سرداده و در بیانیه 13 آبان خود نیز اشاره ای به تسخیر لانه جاسوسی نداشتند و در 16 اذر به تصویر امام راحل اهانت کردند.

وی افزود: در عاشورای حسینی 88 نیز در حالی که همه مردم مشغول عزاداری و ابراز ارادت به اباعبدالله(ع) بودند در حرکاتی غیرانسانی آشکارا به مقدسات و ارزش های اسلامی توهین کردند چرا که تصور می کردند همان‌گونه که حرکت مردم در عاشورای 57 به انقلاب اسلامی منجر شد، این حرکت ظالمانه آنان نیز در روز عاشورا در براندازی انقلاب به ثمر خواهد نشست که با پاسخ دندان شکن ملت مواجه شدند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری، 9 دی را آیینه روشن تجلی بصیرت مردم ایران دانست و تصریح کرد: ملت ایران به صورت خودجوش در یک حرکت کاملا مردمی در سراسر ایران اسلامی این فریاد انقلابی خود را در پشتیبانی از انقلاب اسلامی با بصیرت به گوش جهانیان رساند.

حداد عادل ادامه داد: ملت ایران نشان داد رابطه‌اش با انقلاب و امام خامنه ای همان رابطه ای است که با امام خمینی(ره) داشتند.

وی ابراز داشت: وظیفه همه ما سپاسگزاری از شما مردم متدین و انقلابی و با بصیرت است و شکر نعمت چنین مردمی خدمتگزاری هرچه بیشتر به آنان است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این‌که انتخابات در کشور ما همیشه برای انقلاب اسلامی یک فرصت و برای دشمنان مایه طمع بوده است، خطاب به ملت خاطرنشان کرد: با حضور باشکوه و هوشیارانه خود در انتخابات مجلس هم به کسانی رأی دهید که اطمینان دارید سخن امام خامنه‌ای را می‌فهمند و با تمام وجود به ایشان اعتماد داشته و پیرو هستند.

وی با اشاره به این‌که ملت ایران در بیداری اسلامی الگوی جهان است، افزود: در انتخابات هر فرد به هر اندازه با ولایت فقیه زاویه داشت، شما مردم هم از او فاصله بگیرید.‌/930/پ202/س
ارسال نظرات