۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۱۱۴
مسؤول مجلس اعلای اسلامی لبنان:

سلاح اگر برای هدف رویارویی با اشغالگران باشد زینت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مجلس اعلای اسلامی لبنان، ملت سوریه را به پیگیری خواسته های خود از راه های مناسب فراخواند و تاکید کرد که سلاح در رویارویی با اشغالگران زینت و در کشتار مردم فساد و منکر است.
آيت الله قبلان؛ رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، مسؤول مجلس اعلای اسلامی لبنان، امروز در خطبه های نماز جمعه، ملت سوریه را به پیگیری خواسته های خود از راه های مناسب و دوری از کینه توزی و خشونت و پایداری در مسیر مقاومت و حقیقت فراخواند و از حاکمان عرب و اتحادیه عرب خواست تا با بهبودبخشی به عملکرد خود در راستای منافع ملت ها حرکت کنند.

وی کشورها و نهادهای عربی و اسلامی را به هوشیاری نسبت به رژیم صهیونیستی و تهدیدهای روزانه اش فراخواند و گفت: اعراب و مسلمانان باید در برابر دشمن صهیونیستی که در حال فروبلعیدن سرزمین فلسطین و ساخت شهرک سازی های یهودی است و می خواهد قدس را به عنوان پایتخت دایمی خود معرفی کند، بایستند.

آیت الله قبلان از امت اسلام و عرب خواست تا از کشورها و هویت خود پاسداری کنند و با ابراز تاسف از حوادثی که هم اکنون در منطقه در حال رخ دادن است، لبنانی ها را به حفظ همبستگی خود فراخواند و گفت: سلاح اگر در رویارویی با اشغالگران و جلوگیری از تجاوزگری هایش به کار گرفته شود، زینت است و اگر برای کشتار مردم و ستمگری و تجاوزگری علیه آنها باشد، فساد و منکر است./981/ب903/گ
ارسال نظرات