۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۱۶۲
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان:

رهنمودهای مقام معظم رهبری معیار انتخاب اصلح باشد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان وی با بیان این که ملت ایران باید در انتخابات مجلس همچون دیگر صحنه های انقلاب حضوری حداکثری داشته باشند، بیان داشت: مردم در تشخیص افراد اصلی به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بیشتر توجه کنند.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‎الاسلام‎ یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان، امروز در جمع بسیجیان گرگان با گرامی‌داشت حماسه نهم دی، آن را حرکت عظیم ملت ایران در حمایت از نظام و ولی فقیه دانست و گفت: همه باید تلاش کنند تا این چنین روزهای در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند، افزود: اما همواره روشنگری های ولی فقیه و هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمن در سه دهه اخیر هیچ گاه بیکار نبوده و همه توان خود را در جهت براندازی نظام به کار گرفته است، تصریح کرد: فتنه سال 88 نیز تلاش استبکار در جهت براندازی بود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان، حضور ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری ایران را سبب اقتدار این نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: اگر حضور ولی فقیه در کشورمان نبود به یقین این کشور در همان روزهای ابتدایی انقلاب دچار بحران های عمیقی می شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی به برگزاری موفق انتخابات در سی سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات مردمی از ابتدای پیروزی انقلاب بسیار یک الگو در دنیا محسوب می شود.

حجت الاسلام غلامی به تلاش دشمنان به تضعیف انتخابات آینده کشور اشاره کرد و با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبلیغات منفی در پی دلسرد‌کردن مردم نسبت به انتخابات مجلس هستند، خاطرنشان کرد: مردم باید هوشیار باشند، چون دشمن در تلاش است اذهان مردم را نسبت به انتخابات تخریب کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان، حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم کشورمان در سه دهه اخیر همواره با حضوری گسترده در انتخابات همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد: این حضور حداکثری همچنین مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هم هست چرا که هر چقدر مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند پایه‎های نظام محکم‎تر و استوارتر خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مردم توجه داشته باشند به افراد با تقوا و اصلح رأی دهند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم افرادی که با ولایت و رهبری زاویه دارند وارد مجلس شوند.

وی با بیان این که ملت ایران باید در انتخابات مجلس همچون دیگر صحنه های انقلاب حضوری حداکثری داشته باشند، بیان داشت: مردم در تشخیص افراد اصلی به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بیشتر توجه کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات