۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۲۴۵
امسال؛

مردم ارومیه 915 میلیون ریال زکات پرداخت کردند

خبرگزاری رسا ـ معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در 9 ماه امسال مردم ارومیه 915 میلیون ریال زکات پرداخت کرده اند.
زکات
علی نیکخو، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: در 9 ماه سال جاری مردم شهرستان ارومیه مبلغ 915 میلیون ریال به عنوان زکات به کمیته امداد امام خمینی‌(ره) پرداخت کرده اند.

وی با بیان این‌که سال گذشته 580 میلیون ریال زکات در ارومیه جمع آوری شده بود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری مبلغ پرداختی زکات در این شهرستان با رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته به بیش از یک میلیارد ریال برسد.

نیکخو در ادامه از کمک‌های مردمی استان در ایام محرم نیز خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران آذربایجان غربی در ایام سوگواری امام حسین(رع) بیش از هفت میلیارد و 288 میلیون ریال به افراد مستمند و بی‌بضاعت از طریق کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کمک کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آذربایجان غربی تصریح کرد: 135 میلیون و 640 هزار ریال از کمک‌های مردمی در ایام محرم وجوه نقدی بود.

وی ارزش کم‌های غیر نقدی مردم خیر استان را 257 میلیون و 477 هزار ریال اعلام و خاطرنشان کرد: غذای گرم به ارزش پنج میلیارد و 123 میلیون ریال، گوشت قربانی یه ارزش یک میلیارد و 666 میلیون ریال و دام زنده به ارزش 105 میلیون و 710 هزار ریال نیز شامل کمکهای مردمی در ایام محرم بود

نیکخو از تحت حمایت قرار گرفتن 302 یتیم نیز در ایام سوگواری ابا عبداله الحسین (ع) خبر داد./936/پ202/س

ارسال نظرات