۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۳۸۷

گاهنامه بصیر در آبادان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ گاهنامه بصیر با هدف بصیرت افزایی در جامعه و ارتقاء سطح بینشی مردم نسبت به حوادث قبل و پس از انتخابات 88 در آبادان منتشر شد.
گاهنامه بصیر در آبادان منتشر شد
حجت‌الاسلام عبدالمحمد سعدونی معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به چاپ و توزیع گاهنامه بصیر در آبادان، اظهار داشت: معاونت پژوهشی مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) به منظور ارتقای سطح بینش و بصیرت میان عامه مردم، گاه نامه بصیر را با موضوعات پیرامونی حماسه 9 دی‌ماه، چاپ و منتشر کرد.

وی  افزود: این گاهنامه در 500 نسخه و با هدف بصیرت افزایی در جامعه و ارتقاء سطح بینشی مردم نسبت به حوادث قبل و پس از انتخابات 88 منتشر شد.

حجت الاسلام سعدونی، افزود: گاه نامه بصیر با عنوان‌هایی چون حماسه 9 دی‌ماه در کلام امام خامنه‌ای، مؤلفه‌های مدیریت بحران رهبری انقلاب در فتنه 88، راه‌های جلوگیری از تسلط شیطان منتشر شده است که تأثیر گذاری زیادی می تواند در میان قشر جوان جامعه داشته باشد.

وی بیان داشت: خطر نفاق و منافق، بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار مردم قم در سالروز قیام 19 دی‌ماه سال 89 به شکل نمودار در سه عنوان اصلی؛ عکس‌العمل دشمن، بصیرت، احساس تکلیف و حضور در میدان و حرکت عظیم‌ ملت در خنثی کردن فتنه و همچنین احادیثی از ائمه(ع) پیرامون بصیرت و اهمیت آن از جمله موضوعات این گاهنامه است که تاکنون بیش از 10 شماره از گاه نامه بصیر در آبادان منتشر در اختیار مردم قرار گرفته است./9465/ن603/ص
ارسال نظرات