۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۴۸۲
بخش نخست/ اسدالله بادامچیان:

در مجلس نهم به افرادی معتدل، قوی و انقلابی نیاز داریم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسائل منطقه ای و جهانی بر اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس نهم افزوده است، گفت: اگر ما در این انتخابات عناصر پخته، معتدل و قوی نداشته باشیم نمی توانیم به خوبی ایفای نقش کنیم.
اسد الله بادامچيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در اجلاس مقدماتی اولین همایش جبهه متحد اصولگرایی، به تحلیل و بررسی مسائل سیاسی، داخلی، منطقه ای و بین المللی پرداخت.

وی در ادامه استحاله نظام از درون را استراتژی جدید غرب و آمریکا دانست و پیداش جریان انحرافی، مکتب ایرانی، تجمل گرایی و ابهام آفرینی در اعتقادات را در راستای اهداف و توطئه های دشمنان برای تغییر رفتار بدنه جامعه داخل کشور ارزیابی کرد و گفت: اینها تلاش می کنند کسانی قدرت را در اختیار گیرند که خط منهای اسلام، روحانیت و فقاهت را دنبال و ترویج کنند.

این فعال سیاسی افزود: در روزنامه رسمی دولت همان هایی که تا دیروز جنگ اسلام و فقر و غنا سر می دادند نشریه ای به نامه آرایه منتشر می کنند و تجمل گرایی و روحیه غربی و اشرافی گری را ترویج می نمایند. نشریه خاتون که همه علما و مراجع در مقابل آن موضع گرفتند، تقدس زدایی از مراجع را مطرح می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، تاکید کرد: باید افراد انقلابی، مؤمن، متعهد و ولایی و ارزشی در صحنه انتخابات مجلس حضور و با رای ملت به مجلس راه پیدا کنند، اما اینها نمی خواهند که این گونه افراد به مجلس راه یابند.

وی اضافه کرد: ما بارها به دولت گفته ایم شما اگر می خواهید به مسجد و امام جماعت پول بدهید، به مرکز امور مساجد بدهید نه اینکه به نماینده مجلس بدهید.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: یک عده اشتباه کردند اما اینکه همه را از دم بکوبیم درست نیست، این مساله با آهنگ ولایت نمی خواند، اینکه با عنوان ارزش ها و ضد فتنه گروه گرایی می کنند، دعوا راه می اندازند و افراد خدوم را تخریب می کنند درست نیست.

این فعال سیاسی با اشاره به آرایش های سیاسی جریان ها برای حضور در عرصه انتخابات تصریح کرد: اصلاح طلبان نه حرفی برای عرضه کردن دارند و نه چهره ای برای مطرح کردن، اصلاح طلبی و شعار آنها مرده است.

وی با بیان اینکه مردم مجلس را انتخاب می کنند، خطاب به اصلاح طلبان گفت: شما اگر در انتخابات حضور پیدا نکنید هیچ اتفاقی نمی افتد، اینها خودشان با هم درگیر و دعوا شده اند یک گروه می گویند اگر بیاییم قبول کرده ایم انتخابات رسمی و مورد قبول است، عده ای می گویند نمی آییم اما می بیینند اگر نیایند چیزی گیرشان نمی آید.

بادامچیان با اشاره به اینکه دشمنان تمام قوای خود را گذاشته اند که مجلس نهم از تیپ عناصری که برای آنها خطری ندارند یا عناصر افراطی پرشود، یادآورشد: تمام همت اینها این است که خط انحرافی را به صحنه بیاوند و ارزش های ما را به هم بریزند.

وی با تاکید براینکه جریان انحرافی می خواهد با پول افرادی را به مجلس بفرستد، گفت: اینها دنبال این هستند که مجلس از وکیل الدوله پرشود، در حالی که نماینده مجلس وکیل ملت است، وکیل الدوله نمی تواند وکیل المله باشد، عده ای توجیه نکنند که دولت ما برخاسته از ملت است.

بادامچیان افزود: ما کارهای خوب دولت را حمایت کرده و می کنیم و بعد از این هم حمایت خواهیم کرد و هیچ گاه در مقابل دولت نخواهیم بود؛ اینکه یک جریان راه افتاده و مجلس هشتم و رییس مجلس را تخریب می کند برای چیست.

وی تصریح کرد: مجلس وکیل الدوله نمی تواند حقوق ملت را پیگیری کند، جریان انحرافی، جریانی که می خواهند ارزش ها را به هم بریزند و وابستگان به کانون های قدرت و ثروت برای مجلس برنامه و طرح دارند.

بادامچیان با بیان اینکه مسائل منطقه ای و جهانی نیز بر اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس نهم افزوده است، گفت: اگر ما در این انتخابات عناصر پخته، معتدل و قوی نداشته باشیم نمی توانیم به خوبی ایفای نقش کنیم.

وی بیان داشت: مجلس در رابطه با انگلیس با تدبیر عمل کرد و ضمن رعایت اقتدار نظام، کاهش سطح روابط را به تصویب رساند که اخراج مؤدبانه سفیر به شمار می آمد. این تدبیر عقلایی مجلس کار کمی نبود، برخی نمی خواهند مجلس از این تیپ افراد مدبر شکل گیرد بلکه می خواهند یک عده افراطی، شعاری و تند در مجلس حضور داشته باشند در حالی که اینها به درد کشور نمی خورند.

وی همچنین اظهار داشت: در مساله بیداری اسلامی بعضی از حضرات که ادعای انقلابی گری هم می کنند می گویند اختیار تحولات بیداری اسلامی در دست آمریکا است، در حالی که رهبری مساله دیگری را مطرح می کنند.

بادامچیان با اشاره به اینکه ضرر این نوع تحلیل غلط از بی تحلیلی هم بیشتر است، افزود: اینکه کسانی در مجلس بیایند که یا داغ و یا افراطی باشند و یا تحلیل هایشان عمیق نباشد و یا اهل زد و بند و وابسته به کانون قدرت و ثروت باشند این نقشه آب به آسیاب غربی ها می ریزد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس آینده باید پخته تر و قوی تر از مجلس هشتم باشد، تصریح کرد: بیداری اسلامی، تحولات منطقه و بحران اقتصادی غرب بهترین فرصت را در اختیار ما قرار داده است، باید افرادی باشند که بتوانند با آهنگ ولایت فقیه حرکت کنند و مجلس باید از این گونه عناصر پر شود.

وی با اشاره به مساله تحریم ها و فشارهای اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: علت اصلی این مساله مربوط به این است که اطراف دولت محترم از مشاوران قوی خالی شده است.

بادامچیان با بیان اینکه مخلوطی از تجربه و جوانان پرشور انقلابی باید با هم باشد، گفت: اینکه تجربه آموخته ها کنار گذاشته شوند درست نیست باید اعتدال را رعایت کنیم ما در این دوره از مجلس نیاز به وظیفه یابی جدید داریم.

وی با تاکید براینکه مقام معظم رهبری به موقع رهنمودهای لازم را ارائه و وظیفه شرعی ما را تبیین خواهند کرد، اظهار داشت: ما در وظیفه یابی مان باید با هم وحدت داشته باشیم یعنی با سلایق مختلف در چارچوب مبانی اسلام و نظام تفاهم داشته باشیم، همه اصولگرایان جمع شویم تا توطئه ها را خنثی کنیم.

این فعال سیاسی گفت: برخی برای به دست گرفتن قدرت دیوانه شده اند، در این شرایط باید از اختلافات و حرف های درگیر آمیز پرهیز کنیم، عناصر خوش سابقه که ملت و روحانیت آنها را شناخته، را برگزینیم، ما افراد خدوم و پرکار زیاد داریم و حتما نباید آزمون و خطا کنیم.

بادامچیان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور و مشارکت پرشور در انتخابات دشمن شکن است و جلوی بسیاری از خطرها را می گیرد، گفت: حماسه 9دی باعث شد که دشمنان از شیطنت دست بردارند، الان در موقعیتی هستیم که اگر مشارکت کم باشد تمام انقلابیون منطقه دلسرد می شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات پرشور علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان، انقلاب های منطقه را امیدوار و دلگرم می کند، اظهار داشت: امروز اسرائیل در محاصره ملت های مسلمان قرار گرفته است و حضور پرشور مردم در انتخابات آنها را بیش از پیش مستاصل و درمانده خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی پخش شایعات، تهمت ها و دروغ پردازی ها را جالب ندانست و با اشاره به فرآیند شکل گیری جبهه متحد اصولگرایان گفت: احساس مسؤولیت بزرگان از جمله آیات یزدی و مهدوی کنی و مراجع و علما باعث شد که دو نهاد مهم و مقدس در انتخابات جدی تر در صحنه باشند.

وی ادامه داد: این بزرگان با آن وضع مزاجی و موقعیت شان وارد صحنه شدند تا بتوانند وحدت را حفظ و جلوی فتنه ها را بگیرند تا مجلس آینده مجلسی بشود که نظام را با قدرت پیش ببرد و حضور ملت را در صحنه ها بیشتر کند.

بادامچیان گفت: سیاست ما دعوا با کسی نیست، عمده اصولگرایان در کمیته وحدت هستند دیگران هم که خود را اصولگرا می دانند یا وظیفه خود می بینند که به ما بپیوندند و یا اگر این گونه نیست ما نگران نیستیم.

وی ادامه داد: البته بهتر این است که با هم باشیم، روحانیت و ملت باید مراقب باشند و ان شاءالله در دهه چهارم انقلاب شاهد مجلسی خواهیم بود که بتواند شیرینی نظام عادلانه اسلامی را به همه ملت بچشاند. /924/پ201/ج
ارسال نظرات